الان فهمیدم که با صدای اذان بجز ماهرمضونا واقعا ترس از خدا تو وجودم متبلور میشه . شاید درستترش این باشه که بگم فقط ترسه . یه ترس ناخودآگاه . یه ترس مثل لحظه احتضار . نه ترس از کسی یا چیزی . ترس از ندونستن اسرار این ساعاته . و خلاصه که عجیب!
. اوهام .
آه بچها آه.
امروز خیلی اینطوریم که سلام مردم رندوم تو کوچه خیابون، و کمک .
. اوهام .
امروز خیلی اینطوریم که سلام مردم رندوم تو کوچه خیابون، و کمک .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. اوهام .
قشنگی پیام امشب آقا به این بود که خودشون و مردم رو «ما» خطاب کردن...
من امشب بابت خوندن اون جمله گریه کردم :)🤍
یعنی آقاجون میخوای بگی منِ کمترین که تنها هنرم شیعهایرانی بهدنیا اومدنه با شما که عالم بزرگ این کشوری و ولیفقیه و نائبامامزمانی تو یک کلمه به هم رسیدیم و با هم یکی شدیم ؟ :)))
حاجمحمود ولی اگر پارسال برای مراسمات محرم میرفتین کربلا، فرصت شبعاشورا روضهخونی درمحضر آقا رو تا قیامت از دست داده بودین :)
و عجب خیری توی نرفتنتون نهفته بود . عجب خیری . .
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
گفته بود اصلاح طلبی یا اصول گرا
من «علیالاصول» گرا هستم
. ماهور
@farsitweets
اگر تنها استفادمون از پیام حضرتآقا اینه که
به بقیه بگیم " دیدیگفتم ؟ " و بخوایم بگیم
امامخامنهای مثل من فکرمیکنه، نه من مثل امامم،
بگیم " بلاخرههمونیشدکهگفتهبودم "
یا " همیشهحرفهمینجناحدرسته " یعنی من هم
امام رو خرج خودم میکنم .