حس ناکافی بودن ؛
حس دنبال کسی دویدن ؛
حس کوچیك بودن ؛
حس یا عالی یا افتضاح ؛
حس ضایع کردن ؛
برعکس عزیزم برعکس ؛
چیزایی که توی این برهه مُد شده و بهوجوداومده تو رو از هدف خلقتت که بندگیه دور و دورتر میکنه . یهخورده فکرکن چرا باید همچین چیزی بهوجود بیاد ؟ تو رو از چی غافل کنه ؟ از چی جا بمونی ؟ - غرقروزمرگینشو "من" -
فکت : اونایی که کل جامعه طلاب رو یکی میدونن و فرقی قائل نمیشن و خوب و بد در نظر نمیگیرن ؛ دو دوره به روحانی رای دادن . ایجان .
اهواز اینطوریه که یهروز عادی داری توی خیابونای شهر راه میری، یا حتی روضه میری، یا حتی اتفاقی روی صندلی نشستی که میبینی طرف کانالشو وا کرده داره پست میزاره . ایتواز 🎀 .
- دوستی با خریدن کادوی تولد و سوپرایز موندگارتر میمونه .
من و دخترخالهی همسن خودم تولد ٤٠ سالگیمون : هه هههه هههههه ههههههههههههههههههههه .
M. Rasouli enc_16912566248153071473433.mp3
زمان:
حجم:
2.4M
برای وقتهایی که هیچکس باورم نمیکنه و فقط "یکی" باورم میکنه :)))
https://eitaa.com/Bisimchimedia/74340 .
همش توی دلم میگم یعنی امامرضا سرسوزنی احساس کرده ما قدر نوادش رو نمیدونیم که اینطور رقم زده ؟ :)
. اوهام .
وای بچها:) الان فهمیدم که:) گریم نمیاد:) قفل شده:)
احساس میکنم کسی باید روی این کرهی خاکی سرم رو به دامنش بگیره و بگه عیبنداره، فدایسرت. تا هرچقد دلت میخواد گریه کن. و اتفاقا انقدر ببارم که به هقهق بیوفتم و به همون حالت به خواب فرو برم. بیدار که شدم حالم بهتر بشه:)