اهواز اینطوریه که یهروز عادی داری توی خیابونای شهر راه میری، یا حتی روضه میری، یا حتی اتفاقی روی صندلی نشستی که میبینی طرف کانالشو وا کرده داره پست میزاره . ایتواز 🎀 .
- دوستی با خریدن کادوی تولد و سوپرایز موندگارتر میمونه .
من و دخترخالهی همسن خودم تولد ٤٠ سالگیمون : هه هههه هههههه ههههههههههههههههههههه .
M. Rasouli enc_16912566248153071473433.mp3
زمان:
حجم:
2.4M
برای وقتهایی که هیچکس باورم نمیکنه و فقط "یکی" باورم میکنه :)))
https://eitaa.com/Bisimchimedia/74340 .
همش توی دلم میگم یعنی امامرضا سرسوزنی احساس کرده ما قدر نوادش رو نمیدونیم که اینطور رقم زده ؟ :)
. اوهام .
وای بچها:) الان فهمیدم که:) گریم نمیاد:) قفل شده:)
احساس میکنم کسی باید روی این کرهی خاکی سرم رو به دامنش بگیره و بگه عیبنداره، فدایسرت. تا هرچقد دلت میخواد گریه کن. و اتفاقا انقدر ببارم که به هقهق بیوفتم و به همون حالت به خواب فرو برم. بیدار که شدم حالم بهتر بشه:)
حس اینکه درمورد تو و تصمیم خودم رو گول زدم همون حسیه که از دستش فرار میکنم. طوری که انگار.. نمیدونم شبیه چی بدونمش!
شبیه مسلمونی که از گناه فرار میکنه.
یا کافری که از عقوبت.
یا بیایمانی که از معاد.
یا اونی که زیرلب میگه فرواالیالحسین ؟
اینجا روضست دعاگوتونیم ولی قسمت جالبش اینجاست که آقایون سن بالا این ساعت صبح زودتر رسیدن. مکالمه مظلومانشون :
- دیگه دکترام نمیتونن برات کاری کننا. میمیری! [ بالحنمنعازکاری ]
+ کل من علیها فان :))))))))))
. اوهام .
اینجا روضست دعاگوتونیم ولی قسمت جالبش اینجاست که آقایون سن بالا این ساعت صبح زودتر رسیدن. مکالمه مظل
و من نیازمند پتوی نامرئی هَری هستم تا بتونم مثل بچهایکوچولو برم پیشِ مامانم :)💘
دارم غرق روزمرگی میشم ، مثل همهی آدمایی که یه روزی بیزار بودم شبیهشون بشم و این در درجه اول برای فطرت خودم خیلی خیلی خیلی بده .