دیگه به نظرم بسه، اهمیتی نداره اگه همه فکرمیکنن دیره، من پامیشم و درس میخونم و اصلا اهمیت نمیدم به اینکه این رشته، انتخاب من نبود و من به اجبار و صدالبته قسمت رقمخوردهی امامرضا واردش شدم و بسه غر زدن!
و بسه خودسازی نکردن! اتفاقا میخوام خودم رو تربیت کنم، درست، بهتر، مثبت و یاد بگیرم خیلی چیزهارو.
یاد آوریکنم خیلی چیزهارو.
. اوهام .
دیگه به نظرم بسه، اهمیتی نداره اگه همه فکرمیکنن دیره، من پامیشم و درس میخونم و اصلا اهمیت نمیدم به ا
امیدوارم یه روز بیام روی این پیام ریپلای بزنم و بگم، حالا کی ضرر کرد ؟ من یا تو ؟ دیدی تونستم ؟ ::)))
ولی جدا عمیقا و شدیدا نقرهی جناب زارع و یزدانی از طلای بهدستاومده از بیعدالتی طلای درخشندهتری هست =)💛
من کتابخون خوبی هستم. کتابخور بیشتر. اما نه اسم نویسنده برام ملاکه، نه انتشارات، نه تعداد چاپ، نه هیچ عدد و رقم دیگهای! من فقط و فقط درمورد ماجرای کتاب تحقیق میکنم و اطلاعات جمعآوری میکنم و انتخابش میکنم.
بعد از تموم شدن کتاب نگاهی به اسامی و انتشارات میندازم و "دمتگرم" میفرستم براشون.
بابا ضایع رفتار نکنید که من بفهمم، من میفهمم و خودمو گول میزنم که حقیقت نداره و یه آدمِ بدبینم :::)))