چیزی که آزارم میده اینه که همه مدعین که تنهات نزاشتن ولی در حقیقت من یه "همتونتنهامگذاشتید" بزرگ هستم .
. اوهام .
مطمئنم .
و چون بعداز ماهها نسبتبهچیزی اینقدر راحت میگم مطمئنم درموردش تجدیدنظری ندارم!
. اوهام .
بهمعنی واقعی کلمه هیچکسی رو جُز ائمه ندارم .
و از این بابت ؟ خوشحالم :)
. اوهام .
از آدمایی که توی مسیر زندگیم یه "نع" بزرگ میارن و میخوان بگن و اثبات کنن که "اینطورنیست" بیزار، متنف
از آدمایی که عوض نشون دادن راه ؛ بهم غر میزنن و ایراد میگیرن و برچسب میچسبونن بیزار، متنفر و فراریم .