eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
166 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم است و چاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
. اوهام .
از آدمایی که عوض نشون دادن راه ؛ بهم غر‌ میزنن و ایراد میگیرن و برچسب میچسبونن بیزار، متنفر و فراریم
از آدمایی که هرچی بهشون میگم و هر جوابی به سوالاتشون میدم ؛ یه منفی بزرگ و " نه‌اینم‌خوب‌نیست " میزارن و درمورد همه‌چی اظهار نظر میکنن بیزار، متنفر و فراریم .
نمیفهمم! یعنی چی که باید درمورد همه‌چی یه‌چی بگی ؟
آقاجان حتی اگر خیرخواه هم هستی روشت غلطه پس سکوت پیشه کُن!
یعنی به شدت انگیزه و امیدم رو پنچر میکنن! و من میمونم و ٤ تا لاستیک پنچر ماشین حرکتم به سمت هدف!
. اوهام .
یعنی به شدت انگیزه و امیدم رو پنچر میکنن! و من میمونم و ٤ تا لاستیک پنچر ماشین حرکتم به سمت هدف!
شاید بگید انگیزه و امیدی که با این حرفا از بین بره به‌درد لاجرز دیوار میخوره ولی من بهتون میگم که هیچ آدمی! هیچ آدمی بدون پشتوانه‌ی معنوی نمیتونه اسمی از امید بیاره یا درموردش حرف بزنه. حالا فکرکنید یه آدم خیلی معنوی بیاد اینجوری بهتون بگه :) پنچری داره. اونم از اون ٤ چرخاش :)
من اگر بفهمم اشتباه کردم دیوونه میشم و غیرقابل کنترل! انگار هیچ‌جوره نمیتونم برگردم به قبل. تا سال‌ها ممکنه خودم رو سرزنش کنم و وقتی یادش بیوفتم حواس مغزم رو پرت کنم و صدای مغزم رو نشنوم که داره بقیه ماجرا رو برام تعریف میکنه.
شهیدسیدابراهیم‌رئیسی-_۲۰۲۴_۱۰_۱۱_۱۶_۲۱_۵۳_۲۲۹.mp3
زمان: حجم: 681.7K
بعضی از صداها هُرم و حرارتشان از کوره‌ی آهنگری هم بیشتر است. آنقدر بیشتر که قلب را نیز ذوب و مجذوب خود میکنند. و این ؟ یکی از آن اصوات مطهر !
درموردت خیلی دو دل هستم! خیلی توی شک و تردیدم. یه رفتارایی ازت میبینم و میشنوم و یه‌حرفایی که اصلا مخم به طور ممتد سوت میکشه! نمیتونم هضم کنم تو همونی. یه‌طورایی توقعش رو ندارم. یعنی اصلا از تو بعید میدونمشون. ولی یه رفتارای خیلی خوبی باهام داری که روم نمیشه کاملا از زندگیم حذفت کنم. درسته خیلی کمرنگ شدی اما به خودم اجازه نمیدم کمرنگ ترت کنم. انگار بی‌معرفتیه.
یحیی ❤️‍🔥 .
. اوهام .
یحیی ❤️‍🔥 .
تو امام‌حسین و دیدی ..
. اوهام .
الان یه چیزی یادم افتاد. دقت کردید خدا چندین امتحان مقابل ما گذاشته که ما در قبال تک‌تکشون به انتظار
خدا ما رو داره به انتظار و دلگرمی به یک‌فرد سوق میده .. به قول اون بند مداحی حاج‌مهدی‌رسولی ؛ یاحسین! بگو شدی فدای کی ؟ که فدات میشن حالا یکی یکی :)))