درموردت خیلی دو دل هستم!
خیلی توی شک و تردیدم. یه رفتارایی ازت میبینم و میشنوم و یهحرفایی که اصلا مخم به طور ممتد سوت میکشه!
نمیتونم هضم کنم تو همونی. یهطورایی توقعش رو ندارم. یعنی اصلا از تو بعید میدونمشون. ولی یه رفتارای خیلی خوبی باهام داری که روم نمیشه کاملا از زندگیم حذفت کنم. درسته خیلی کمرنگ شدی اما به خودم اجازه نمیدم کمرنگ ترت کنم. انگار بیمعرفتیه.
. اوهام .
الان یه چیزی یادم افتاد. دقت کردید خدا چندین امتحان مقابل ما گذاشته که ما در قبال تکتکشون به انتظار
خدا ما رو داره به انتظار و دلگرمی به یکفرد سوق میده ..
به قول اون بند مداحی حاجمهدیرسولی ؛
یاحسین! بگو شدی فدای کی ؟
که فدات میشن حالا یکی یکی :)))
یهدیوار خونمون ؛ مزین شده بهعکس یهسری از شهدا .. مخصوصا شهدای ۱٤٠٣
حالا تقریبا هرماه داریم خانوادگی دنبالِ عکس یه تازهشهید میگردیم!
خواستم بگم ،
عاشقانی که مُدام از فرجت میگفتند ؛
عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری :)💔
یه شهید هیچوقت درقبال تهمتها نهکمر خم میکنه و نه لب به پاسخ وا میکنه.
شهید میشه و خود خدا ازش دفاع میکنه!