. اوهام .
الان یه چیزی یادم افتاد. دقت کردید خدا چندین امتحان مقابل ما گذاشته که ما در قبال تکتکشون به انتظار
خدا ما رو داره به انتظار و دلگرمی به یکفرد سوق میده ..
به قول اون بند مداحی حاجمهدیرسولی ؛
یاحسین! بگو شدی فدای کی ؟
که فدات میشن حالا یکی یکی :)))
یهدیوار خونمون ؛ مزین شده بهعکس یهسری از شهدا .. مخصوصا شهدای ۱٤٠٣
حالا تقریبا هرماه داریم خانوادگی دنبالِ عکس یه تازهشهید میگردیم!
خواستم بگم ،
عاشقانی که مُدام از فرجت میگفتند ؛
عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری :)💔
یه شهید هیچوقت درقبال تهمتها نهکمر خم میکنه و نه لب به پاسخ وا میکنه.
شهید میشه و خود خدا ازش دفاع میکنه!