داشتیم میگفتیم ریاضی و فیزیک و شیمی بهچه درد زندگی ما میخوره ؛
که یهو دیدیم عه پدافند داریم!
عه موشک بالستیک داریم!
عههه مرگ بر اسرائیل :))))))))
نامهایبهنتان :
یهسال پیش گردانهای فلسطینی که تحت فشار و جنگ بودن یهجوری زدنت که آقایما از لفظ "غیرقابلترمیم" استفاده کرد . حالا دوکلمه بگم ؟ سپاه + ارتش :))))))
توخودحدیثمفصلبخوانازاینمجمل ✌️🏻 .
هدایت شده از طوفان یمنی
🔴 منابع عبری: سکوت رهبر ایران ترسناک است.
🇾🇪 طوفان یمنــ𖡥ـی
@tofan_yamani
یکی از فانتزیام اینه که حضرتآقا دست سیدحسن و بگیرن و جلوی دوربین بیان و سخنرانیشون طوفان بهپا کنه! و ما ؟ ما از خوشحالی اشک بریزیم :)
. اوهام .
#یاد 1 . قراره برم روی اون سکو بایستم، چشمم رو به صورتش بدوزم وقتی که میگه خب خانومفلانی شروع کن. و
#یاد 2 .
امروز برگشتی ؛ نگام کردی .
عمیقهم نگاه کردی .
خب راستش من شجااع نیستم! حتی نگاهمو دزدیدم . توی چشمای سراسر مشکیت خیره نشدم . ولی حواسم بود . فهمیدم برگشتی، وایسادی یهچیزی بگی . همه چیو فهمیدم . ولی انگار باخودتگفتی ؛ چه اهمیتی داره ؟
و بعد ابروهاتو بالا بردی و انگشت اشارت رو مشت کردی و روت رو برگردوندی .
و رفتی . .
و من ؟ تمام این ثانیهها منتظر و مراقب بودم تا تو بگی . همونی که رو دلت سنگینی میکنه . اما ؛
میدونی چرا دیگه نمیام بپرسم و اصرار کنم که بگی ؟ چون خیلی وقته که خستم . از اینکه بخاطر نگرانیم و اینکه بتونم حالتو خوب کنم بیام و بهت بگم خب بگو! ازت بپرسم! و مقاومتت رو ببینم . اینکه به هرکسی ممکنه بگی اما به من نه، رو ببینم . من خستم از اینکه بپرسم و تو امتناع کنی از جواب .
و در آخر ؛ اونی که میمونه با یه کوه از غم و یه اقیانوس فکر منم!