هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
دیدی یه غریبههایی هستن که فقط از روی عواطف انسانی بهت محبّت میکنن و یهو هواخواهت میشن و پشتت در میآن، بدون هیچ چشمداشتی یا نظر هدفمندی؟ این آدمها یجور دیگه تو خاطرهت نقش میبندن!
•دامون•
@farsitweets
. اوهام .
الان دلم میخواد من اونجا و توی اون تنگنا باشم ولی این بچه با این سن که شاید حتی به سال هم نرسیده باش
قربون بندبند انگشتای کوچیکت بشم:)❤️🔥
عوض شدن جای جلاد و شهید اونجا خیلی درد داشت که حتی بچهمذهبیها هم از یهجایی بهبعد بهطور شدید به تخریب رئیسجمهور منتخبشون [شهیدرئیسی] پرداختن:)💔
استاد البته مکررا میگفتن که ؛
الان هرکدومتون دست موساد پرونده دارید [🕶] .
بعد من میگم عکس نگیر آقا من دانشمندم منو ترور میکنن مسخرم میکنن 💔 .
استاد تاریخ و فرهنگ فلسطین رو گفت، دلیل پیدایش اسرائیل و اهداف آمریکا توی منطقه رو توضیح داد. مفصصصل. دستپرررر. درمورد سیدحسن صحبت کرد. بچها ما هر دقیقه :
چرا ما رو تعطیل نکردن ؟ :)))))))))))💔
تازه فکرمیکردم اگر درمورد انتقام
شهدایهستهای ازشون بپرسم نتونن
جوابمو بدن یا اصطلاحا هنگ و قفل.
خلاصه که همونوقتی که داشتن میگفتن
اگر دشمن رو نزدیم فکرمیکنه خبریه ؛
سوالم رو مطرح کردم و دیدم عیبابا
دستمون پر بود، ماهم اقدامات یواشکی
داشتیم البته با تموم موانعات از جهت دولتهای حاضره ولی خب مثل الان
نبوده که عمومی اعلام کنیم.
مثلا ؟
در قبال ترورها ما پدرموشکیاسرائیلغاصب
رو زدهبودیم و اونا گفتن سکتهکرده.
یا مثلا یکی از نیروهای نظامی ارتش
اسرائیلغاصب با کلی تیم حفاظتی سوار کشتی سمت ایتالیا میرفته
که اوه همش آبه، غرق شد!
خلاصه که خواستم بگم شاااید اجرای #جهادتبیین برای نسل ما
دیرهنگام شروع شده اما
اثراتش اینطوریه. همینقدر خوب و صمیمی. پیشگیری همیشه بهتر از درمانه.