عوض شدن جای جلاد و شهید اونجا خیلی درد داشت که حتی بچهمذهبیها هم از یهجایی بهبعد بهطور شدید به تخریب رئیسجمهور منتخبشون [شهیدرئیسی] پرداختن:)💔
استاد البته مکررا میگفتن که ؛
الان هرکدومتون دست موساد پرونده دارید [🕶] .
بعد من میگم عکس نگیر آقا من دانشمندم منو ترور میکنن مسخرم میکنن 💔 .
استاد تاریخ و فرهنگ فلسطین رو گفت، دلیل پیدایش اسرائیل و اهداف آمریکا توی منطقه رو توضیح داد. مفصصصل. دستپرررر. درمورد سیدحسن صحبت کرد. بچها ما هر دقیقه :
چرا ما رو تعطیل نکردن ؟ :)))))))))))💔
تازه فکرمیکردم اگر درمورد انتقام
شهدایهستهای ازشون بپرسم نتونن
جوابمو بدن یا اصطلاحا هنگ و قفل.
خلاصه که همونوقتی که داشتن میگفتن
اگر دشمن رو نزدیم فکرمیکنه خبریه ؛
سوالم رو مطرح کردم و دیدم عیبابا
دستمون پر بود، ماهم اقدامات یواشکی
داشتیم البته با تموم موانعات از جهت دولتهای حاضره ولی خب مثل الان
نبوده که عمومی اعلام کنیم.
مثلا ؟
در قبال ترورها ما پدرموشکیاسرائیلغاصب
رو زدهبودیم و اونا گفتن سکتهکرده.
یا مثلا یکی از نیروهای نظامی ارتش
اسرائیلغاصب با کلی تیم حفاظتی سوار کشتی سمت ایتالیا میرفته
که اوه همش آبه، غرق شد!
خلاصه که خواستم بگم شاااید اجرای #جهادتبیین برای نسل ما
دیرهنگام شروع شده اما
اثراتش اینطوریه. همینقدر خوب و صمیمی. پیشگیری همیشه بهتر از درمانه.
. اوهام .
- بچها اسماتون خیلی خوبه. مثلا کسی عاشقتون بشه کللی ایده شعر میتونه داشته باشه! ولی اونی که عاشق من
اینا دیالوگاییه که اونروزا شنیدم ؛
اما، بهترین دیالوگی که شنیدم ؟
- ای قربونت آقا!♥️
آقای ما گفت ؛ بسماللهالرحمنالرحیم،
سربازاش بالای سرتون میخونن، صدقاللهالعلیالعظیم :)))))))
#تلاشهایمذبوحانه
. اوهام .
آقای ما گفت ؛ بسماللهالرحمنالرحیم، سربازاش بالای سرتون میخونن، صدقاللهالعلیالعظیم :))))))) #تل
بهترش ؟
آقای ما گفت ؛ بسماللهالرحمنالرحیم،
ولی شما به شنیدن صدقاللهالعلیالعظیم هم نخواهید رسید :))))
بچهاا ؛ نمیدونید اونروز توی مدرسه وقتی بحث به جنگمسلمانان و ایران و سقوط ساسانیان رسید و شرایط ایجاب میکرد که ماجرای ازدواج شهبانو و امامحسین و ماجرای مجلس خلیفه [اونزمان] رو تعریف کنم چقققد این لفظ ؛ امیرالمومنین به جونم مینشست وقتی داشتم میگفتم چطور آقا از شهبانو دفاع کردن و اجازه ندادن بهشون بیاحترامی بشه و اصلا رو ابرا بودم وقتی میگفتم "امیرالمومنین" 💙 .
. اوهام .
بچهاا ؛ نمیدونید اونروز توی مدرسه وقتی بحث به جنگمسلمانان و ایران و سقوط ساسانیان رسید و شرایط ایجا
قشنگ حس میکردم قلبم داره نوازش میشه ✨✨✨✨✨✨