خلاصه که خواستم بگم شاااید اجرای #جهادتبیین برای نسل ما
دیرهنگام شروع شده اما
اثراتش اینطوریه. همینقدر خوب و صمیمی. پیشگیری همیشه بهتر از درمانه.
. اوهام .
- بچها اسماتون خیلی خوبه. مثلا کسی عاشقتون بشه کللی ایده شعر میتونه داشته باشه! ولی اونی که عاشق من
اینا دیالوگاییه که اونروزا شنیدم ؛
اما، بهترین دیالوگی که شنیدم ؟
- ای قربونت آقا!♥️
آقای ما گفت ؛ بسماللهالرحمنالرحیم،
سربازاش بالای سرتون میخونن، صدقاللهالعلیالعظیم :)))))))
#تلاشهایمذبوحانه
. اوهام .
آقای ما گفت ؛ بسماللهالرحمنالرحیم، سربازاش بالای سرتون میخونن، صدقاللهالعلیالعظیم :))))))) #تل
بهترش ؟
آقای ما گفت ؛ بسماللهالرحمنالرحیم،
ولی شما به شنیدن صدقاللهالعلیالعظیم هم نخواهید رسید :))))
بچهاا ؛ نمیدونید اونروز توی مدرسه وقتی بحث به جنگمسلمانان و ایران و سقوط ساسانیان رسید و شرایط ایجاب میکرد که ماجرای ازدواج شهبانو و امامحسین و ماجرای مجلس خلیفه [اونزمان] رو تعریف کنم چقققد این لفظ ؛ امیرالمومنین به جونم مینشست وقتی داشتم میگفتم چطور آقا از شهبانو دفاع کردن و اجازه ندادن بهشون بیاحترامی بشه و اصلا رو ابرا بودم وقتی میگفتم "امیرالمومنین" 💙 .
. اوهام .
بچهاا ؛ نمیدونید اونروز توی مدرسه وقتی بحث به جنگمسلمانان و ایران و سقوط ساسانیان رسید و شرایط ایجا
قشنگ حس میکردم قلبم داره نوازش میشه ✨✨✨✨✨✨