بچها این یه حقیقته، وقتی سکوت میکنید و میزارید بقیه هم حرف بزنند بیشتر پِی میبرید که چه طرز تفکری دارن و خب دوستاتونو بیشتر و بهتر میشناسید.
. اوهام .
خلاصه که خواستم بگم شاااید اجرای #جهادتبیین برای نسل ما دیرهنگام شروع شده اما اثراتش اینطوریه. همینق
کاشکی دوباره دوباره دوباره این جمع تشکیل بشه. کلاسهای دینی آموزشوپرورش ظرفیت حل شبهات بچها رو به حد کمی دارن. شاید اصلا ندارن! شاید هم من تاحالا ندیدم. اما خواستم بگم که برسه به گوش طلبهها و عزیزانطرحامین و امثالهم..
لطفا به داد بچهای دهههشتادی برسین.
لطفا کمکمون کنید. لطفا کنارمون باشید!
لطفا بهروز مطالعه کنید. لطفا وجهه دین رو خراب نکنید. لطفا بشید اون دبیر دینی / دفاعی که همه بچها دوستش دارن. چه اشکالی داره ؟ چرا نمیشه ؟
حس میکنم هرجا از جامعه که از فلسطین دفاع نکنم، یه بمب توی محدوده آسمونشون رها کردم..
بچها ؛ فیلمای گردان القسام یا چریکای حزبالله و دیدین ؟ که روی صدا افکت میندازن و بَمِش میکنن که قابل تشخیص نباشه برای دشمن ؟
. اوهام .
بچها ؛ فیلمای گردان القسام یا چریکای حزبالله و دیدین ؟ که روی صدا افکت میندازن و بَمِش میکنن که قاب
خواستم بگم اگه ایران جدی وارد عمل بشه من صدام در حالت عادی وقتی وویس میدم اینطوریه ؛ سرما بخورم هم که نورعلینور. حتی میتونن منو به عنوان سخنران هم بفرستن اونور، قدرت تشخیص صدای موساد و mi6 و سیا و هررر سازمانی طوری شکست میخوره که 🦦 ..