. اوهام .
و مدحِ او ؛ علیابنابیطالب! که خون میان رگهایم را بهجریان میاندازد :) #ابانا
هروقت میام از یهلفظ دیگه بهجای امیرالمومنین برای مولا استفاده کنم احساس میکنم که بیلطفیه. ناقصه.
اصلا خجالت میکشم،
با خودم میگم مگه من
چقد نوکریتو کردم که راحت
اسم و نسبت رو بیارم ؟:)💙
مگه من چقد برای تو زندگی کردم که بتونم توی زندگیم لفظ دیگهای جُز امیرالمومنین صدات بزنم آقا ؟:)
. اوهام .
هروقت میام از یهلفظ دیگه بهجای امیرالمومنین برای مولا استفاده کنم احساس میکنم که بیلطفیه. ناقصه.
اگه زبونم گشت ؛ بهت میگم بابا :))))✨
شاید اگر سال ١٤٠٠ بهجای قفلی زدن روی نقد متن شعر سلامفرمانده یهفکری به حال محتوا و شعر بعضی مداحیا میکردیم ؛ الان شکل دیگهای از امام و ماموم در ذهن جوونهامون شکل میگرفت.
شاید اگه برنامه امتحانات میانترم و برای سپاه بفرستیم، بتونه متنوعتر درمورد ابعاد و موجهای وعدهصادق3 تصمیم بگیره : )
کاملاهریس وقتی برای شکست انتخاباتیش گریه میکنه یعنی کاملا حریص ِ 🙏🏻✨ .
تا اکتشافات بعدی بدرود .