. اوهام .
و مدحِ او ؛ علیابنابیطالب! که خون میان رگهایم را بهجریان میاندازد :) #ابانا
هروقت میام از یهلفظ دیگه بهجای امیرالمومنین برای مولا استفاده کنم احساس میکنم که بیلطفیه. ناقصه.
اصلا خجالت میکشم،
با خودم میگم مگه من
چقد نوکریتو کردم که راحت
اسم و نسبت رو بیارم ؟:)💙
مگه من چقد برای تو زندگی کردم که بتونم توی زندگیم لفظ دیگهای جُز امیرالمومنین صدات بزنم آقا ؟:)
. اوهام .
هروقت میام از یهلفظ دیگه بهجای امیرالمومنین برای مولا استفاده کنم احساس میکنم که بیلطفیه. ناقصه.
اگه زبونم گشت ؛ بهت میگم بابا :))))✨
شاید اگر سال ١٤٠٠ بهجای قفلی زدن روی نقد متن شعر سلامفرمانده یهفکری به حال محتوا و شعر بعضی مداحیا میکردیم ؛ الان شکل دیگهای از امام و ماموم در ذهن جوونهامون شکل میگرفت.
شاید اگه برنامه امتحانات میانترم و برای سپاه بفرستیم، بتونه متنوعتر درمورد ابعاد و موجهای وعدهصادق3 تصمیم بگیره : )
کاملاهریس وقتی برای شکست انتخاباتیش گریه میکنه یعنی کاملا حریص ِ 🙏🏻✨ .
تا اکتشافات بعدی بدرود .
وقتی کسی جلوم گریه میکنه هول میکنم. یعنی خیلی خیلی میترسم. نمیدونم اونلحظه باید چیکار کنم که بعدش وقتی اشکاش رو پاک کرد و یاد اون لحظه افتاد حس نکنه من خیلی دستوپاچلفتی بودم. یا بلد نبودم آرومش کنم. اونلحظه به لکنت میوفتم.
اصلا دوستندارم اشک کسی رو ببینم.
. اوهام .
بعضی از صداها هُرم و حرارتشان از کورهی آهنگری هم بیشتر است. آنقدر بیشتر که قلب را نیز ذوب و مجذوب خ
شهیدسیدابراهیمرئیسیIMG_۲۰۲۴۱۰۱۷_۲۳۱۸۵۱۵۵۳_۲۰۲۴_۱۰_۱۷_۲۳_۲۷_۱۶_۰۴۰.mp3
زمان:
حجم:
1.1M
بعضی از صداها هُرم و حرارتشان از
کورهی آهنگری هم بیشتر است.
آنقدر بیشتر که قلب را نیز
ذوب و مجذوب خود میکنند.
و این ؟ یکی از آن اصوات مطهر !