eitaa logo
. اوهام .
2 دنبال‌کننده
165 عکس
41 ویدیو
5 فایل
• یانور 🌟 . • بریز قهوه تلخ جهاد در کامم که خواب را بپراند، که هشیار کند . • ساکن‌سیاره‌غم 🪐 . • قلم‌است‌وچاي .
مشاهده در ایتا
دانلود
شاید اگر سال ١٤٠٠ به‌جای قفلی زدن روی نقد متن شعر سلام‌فرمانده یه‌فکری به حال محتوا و شعر بعضی مداحیا میکردیم ؛ الان شکل دیگه‌ای از امام و ماموم در ذهن جوون‌هامون شکل میگرفت.
محرم هرساله ؛ یه‌دوره‌ی آمادگی و آموزش برای یاری امام‌زمانه.
شاید اگه برنامه امتحانات میان‌ترم و برای سپاه بفرستیم، بتونه متنوع‌تر درمورد ابعاد و موج‌های وعده‌صادق3 تصمیم بگیره : )
کاملاهریس وقتی برای شکست انتخاباتیش گریه میکنه یعنی کاملا حریص ِ 🙏🏻✨ . تا اکتشافات بعدی بدرود .
. اوهام .
آقا منو سرباز خودت کُن!
آقا منو مایه‌لبخند خودت کُن!
وقتی کسی جلوم گریه میکنه هول میکنم. یعنی خیلی خیلی میترسم. نمیدونم اون‌لحظه باید چیکار کنم که بعدش وقتی اشکاش رو پاک کرد و یاد اون لحظه افتاد حس نکنه من خیلی دست‌وپاچلفتی بودم. یا بلد نبودم آرومش کنم. اون‌لحظه به لکنت میوفتم. اصلا دوست‌ندارم اشک کسی رو ببینم.
. اوهام .
بعضی از صداها هُرم و حرارتشان از کوره‌ی آهنگری هم بیشتر است. آنقدر بیشتر که قلب را نیز ذوب و مجذوب خ
شهیدسیدابراهیم‌رئیسیIMG_۲۰۲۴۱۰۱۷_۲۳۱۸۵۱۵۵۳_۲۰۲۴_۱۰_۱۷_۲۳_۲۷_۱۶_۰۴۰.mp3
زمان: حجم: 1.1M
بعضی از صداها هُرم و حرارتشان از کوره‌ی آهنگری هم بیشتر است. آنقدر بیشتر که قلب را نیز ذوب و مجذوب خود میکنند. و این ؟ یکی از آن اصوات مطهر !
هدایت شده از مُرتاح
من آدم خیلی خوبی نیستم و ادعایی هم ندارم. ولی در رابطه با عشق به امیرالمومنین خیلی ادعام میشه. خیلی دیوونشم. بگو خب؟ یه روایت پیدا کردم الله الله. شما بچه شیعه باشی، وقتی اسم مولا علی میاد حرارت رو زیر پوستت احساس کنی و بعدش این روایت و بخونی و کیف نکنی؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟ نبی مهربونی‌ها می‌فرمان: اگر همه‌ی مردم علی بن ابی طالب را دوست می‌داشتند، خداوند متعال جهنم را خلق نمی‌کرد💙.
متن قشنگی شد که هیچکس نیست بخوندش و پادکست بشه 🎀 .
بچها دوست دارم فرار کنم. همه دارن درمورد چیزهایی صحبت میکنن که آدم تا آدم فرق داره. و تمام اطرافیانم دارن باهاش همسو میشن. و انگار وقتی توی شلوغی خلاف جمعیت میخوام حرکت کنم یه‌طورایی همشون بهم تنه میزنن و پر از تنش میشم. دلم میخواد از تموم اینجور آدما فرار کنم. با صحت و سلامت فکری درموردش تحقیق کنم و بفهمم و بنویسم. نمیخوام توی جریان فکری کسی غرق بشم. نمیدونم چجوری بگما ولی میخوام بگم که حتی اگر عزیزترین و گرامی‌ترین ها هم باشن دوست دارگ برای مدتی ازشون فاصله بگیرم تا بتونم تمرکز کنم و درسام رو بهتر از اینی که هست پیش ببرم. فقط میخوام بهتر بشم. همین! میخوام فکرم انقدر تک‌وتنها بین حرف‌ها گیر نیوفته. سخته ولی خب احساسم میگه می‌ارزه :)💘
این عکس نیست ؛ آینه دقه:)🖤
به‌نیتِ‌کعبه ؛ دورتومیگردم :)