فکرمیکردم گروهی و با دوستا درسخوندن خیلی ایده خفنیه تا اینکه امروز رو تجربه کردم و شیرینی تنهایی درسخوندن با همه اتفاقای شلوغش یهجوری به جونم چسبید که فکرنکنم خستگی مانع شه ادامش ندم.
. اوهام .
الان اشکم با همینم در میاد :)
دیگه چه برسه به این رزق بزرگ واسه منی که پارسال همین موقع..💔