نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
ملت همیشه میپرسن شما داریوش گوش میدی یا معین و اما بنده:
پواع یعنی انقد قیافه خفنی داری ؟
قابل توجه بعضیا
نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
نوله من اون همه اومدم بهت گفتم نصب کن بازی کنیم نیومدی
ها؟
من که همیشه دلتا فورس پلی میدادم
نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
ها؟ من که همیشه دلتا فورس پلی میدادم
وایسا تلگرام باز بشه
نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
من نبودم
برو اصلا قهرم باهات