نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
نوله من اون همه اومدم بهت گفتم نصب کن بازی کنیم نیومدی
ها؟
من که همیشه دلتا فورس پلی میدادم
نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
ها؟ من که همیشه دلتا فورس پلی میدادم
وایسا تلگرام باز بشه
نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
من نبودم
برو اصلا قهرم باهات
نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
میرم با هوثین بازی میکنم
حسین قبل از قطعی نت آرنا ریخته بود
کلا یه دست باهاش پلی دادم فک کنم
نــیـــنـــجـــای بــــیــــکــــار
حسین قبل از قطعی نت آرنا ریخته بود کلا یه دست باهاش پلی دادم فک کنم
دلم واسه افغانی بازی تنگ شده