من خیلی از عکس و فیلم گرفتن خجالت میکشم🤣🤣🤣
نمیدونم چرا حس میکنم عجیبه رندوم یهو از در و دیوار و همه چی عکس و فیلم بگیرم
روزمرگی با طعم املت ربی
من با نظر هیچکس و هیچ کانالی (جز آقا) صددرصدی موافق نیستم
هرکی چیز درستی بگه من اون تیکه رو یاد میگیرم و باهاش موافقم
الان از شیخ فرهادم این حرفاش درمورد ولایت پذیری برام خیلی جالب و قشنگ بود و در مورد این موضوع قبولش دارم .
دیگه درمورد مسئولین و فلان که یه سری چیزایی گفته همچنان نظری ندارم چون آقا هنوز نظری ندادن .