سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉
خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم فور میزنید چنلتون .. و توی < 𖡻反芻⋆ > اینجا عضو میشید ، و تگ چنل / آیدیتون رو به صندوق مون < صندوقچهه > میفرستین࿔
★حالا من چیکار میکنم ?¿
با توجه به وایبی که از خودتون یا چنلتون میگیرم ↩ یه عکس از یه شخصیت پونی کوچولو + لیریک آهنگ + شخصیتش بهتون تقدیم میکنم𖡻⋆
ایگ نشه پلیززر𐰑
ظرفیت محدود!
تا وقتی که تقدیمی رو تقدیمتون نکردم بنر + پستی که فور زدید رو پاک نکنید:)
反芻 🏴
سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉ خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم
دوستان من قسمت صندوق نوشتم تگ یا آیدی
ولی فعلا فقط تگ چنلتون رو بزارید
ظرفیت داشتیم میگم کسایی ک چنل ندارن آیدی شون رو بزارن ^^
反芻 🏴
سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉ خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم
واقن نمیدونم فازم از انتخاب پونی چی بود..
反芻 🏴
سلامـ★ـــ از اولین تقدیمی ←反芻 ⑉ خببب قضیه از این قراره که شما این پیام + پست موردعلاقتون رو از چنلم
چرا حس میکنم دارین ایگنور میکنین؟🎀😭👈🏻👉🏻