eitaa logo
پیرو
174 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
246 ویدیو
5 فایل
💠 پایگاه تبیینی پیرو 👤 مدیر ♦️ @HKaveh 🔘 سامانه ‌پیامکی 📱100066672 🔘 شماره ‌همراه 📞 09100101165 🔘 شماره ‌ثابت ☎️ 02532500840 🔘 تارنما 🌐 Www.Peirov.ir 🔘 رایانامه 📧 peirov@mail.ir 🔘 کانال ‌ایتا 🆔 @Peirovir ☑️ صاحب امتیاز؛ تشکل طلبگی قیام
مشاهده در ایتا
دانلود
📜متن قسم‌نامه #ماسونی محمد مصدق 🔹دکتر محمد مصدق شخصیت مطرح سیاست معاصر ایران است که در کنار #آیت‌الله_کاشانی رحمه‌الله در جریان ملی شدن صنعت نفت قرار داشت. شخصیتی پیچیده با زوایای ابهام‌آلود در زندگی شخصی و سیاسی. 🔸یکی از سؤالات جدی تاریخ این است که آیا محمد مصدق ماسون بود؟سند قسم‌نامه ماسونی او این فرض تاریخی را ثابت می‌کند. 🔹«به تاریخ بیستم جمادی الاول ۱۳۲۵ این بنده درگاه محمدبن‌هدایت‌الله ساکن طهران از صمیم قلب مضمون شرح ذیل عرض می‌کنم که این پروردگار عالم اقرار دارم که تو به من شرافت آدمیت عطا فرموده و در ادای این حقوق و ایم موهبت عظمی هر قصوری که کرده باشم الان در حضور تو و به حق تو و قدرتت قسم می‌خورم که شأن و حقوق این دسته شریفه را در هر مقام مادام الحیاة با تمام قوای خود محفوظ و محترم نگاه دارم و هر گاه از تعهد خود نکول نمایم از فیض رحمت و پناه آخرت حضرتت بی نصیب بمانم تاریخ فوق مصدق‌السلطنه ضمانت آدم فوق بر عهدة آدمیت این جانب از فرائض ضمه عالم آدمیت است به تاریخ فوق است.»( فکر آزادی و مقدمه نهضت مشروطیت، فریدون آدمیت، ص ۲۲۱. همچنین فراموشخانه و فراماسونری در ایران، جلد ۱، اسماعیل رائین، انتشارات امیر کبیر، ص۶۴۰) 🔹🔹🔹 www.Bonyadtarikhbook.ir 🔸🔸🔸 @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
🔘 اعتدال یا نفاق مسئله این است⁉️ ♦️ حرکت میان حق باطل اعتدال نیست نفاق است. ⚠️ با توجه به اینکه رابطه منطقی فی‌مابین حق و باطل تناقض است، لذا در تقسیم بندی جبهه‌ای افراد و جریان‌ها بیش از دو حالت متصور نمی‌باشد و حالت سومی اساسا متصور نیست چه رسد به اینکه ما در تصدیق بحث کنیم. 💎 به عبارتی رابطه منطقی بین حق و باطل همانند رابطه میان زوجیت و فردیت می‌باشد لذا: 🔺 1- یک عدد نمی‌تواند هم زوج باشد و هم فرد 🔻 2- یک عدد نمی‌تواند نه زوج باشد و نه فرد ♦️ 3- پس . . . اعداد یا زوج هستند یا فرد 🔺 4- وقتی عددی زوج بود دیگر فرد نیست 🔻 5- وقتی عددی فرد بود دیگر زوج نیست ✔️ خود سنجی: وقتی از تمام عقاید و اعمال ما معدل گیری شود در پایان کار ما در کدام جبهه تعریف خواهیم شد❓حق، یا باطل . . . 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ #پیرو #حسین_کاوه #نفاق #اعتدال #حق_و_باطل #تناقض 🌐 @Peirovir
♦️خاک است وجود ابوالبشر آدم یارب بنازمت که ابوتراب علی‌است 🔘 ولادت امیرالمؤمنین مبارک باد #️⃣ #پیرو #امیرالمؤمنین #شعر 🌐 @Peirovir
🔘 بسمه تعالی ♦️ سلام و عرض ادب و احترام خدمت مخاطبان گرامی 🔹 با توجه به تغییراتی که در ساختار فعالیت‌های تشکل طلبگی قیام به وجود آمده است پایگاه پژوهشی تحقیقاتی #پرتو در پایگاه خبری تحلیلی #پیرو ادغام گشته و زین پس تحت عنوان پایگاه پژوهشی تحلیلی #پیرو ادامه فعالیت خواهد داد. 🔸 لذا به خاطر اعمال تغییرات اساسی در سایت پیرو و تغییر رویکرد و برنامه‌ها این کانال حدودا تا یک ماه غیر فعال خواهد بود. 🔺 از حوزویان گرامی که علاقمند پیوستن به تشکل طلبگی قیام و گروه پایگاه پژوهشی تحلیلی پیرو هستند به این آیدی @HKAVEH پیام دهند. 🔻 نکته: پایگاه پژوهشی تحلیلی پیرو زیر مجموعه تشکل طلبگی قیام است. 🌐 @QYAMIR کانال تشکل طلبگی قیام ✍️ نظرات شما چراغ راه ما هستند. مشتاقانه پذیرای انتقادات، پیشنهادات و نظرات شما هستیم. #️⃣ #پیرو #تحول #پرتو #تغییر 🌐 @Peirovir
✔️ سلام مجدد ♦️ در ایامی که کانال پیرو غیر فعال است اگر مطلبی بود . . . سعی می‌کنیم از طریق کانال سُلَّم @Sollam منعکس کنیم. #️⃣ #سلم #حسین_کاوه #پیرو 🌐 @Sollam
📂 سایت انتخاب / و خواندنی ♦️ مروری بر پیشینه تاریخی و عقبه تشکیلاتی سایت خبری تحلیلی انتخاب 🌐 http://peirov.ir/8562 تصاویر + متن کامل 🔘 انتخاب اعتدالگرایان؛ از دفتر تبلیغات تا پاستور! پیشینه تاریخی و کارنامه رسانه شبه دولتی انتخاب 🔹 در این پرونده برای نخستین بار ارتباطات حلقه حامیان انتخاب از دفتر تبلیغات قم گرفته تا حسام آشنا و آذری جهرمی و جهانگیری و قوچانی تا برخی معاندین فراری مانند خلجی، به نحو نسبتا تفصیلی مورد بررسی قرار گرفته است. 🔸 سایت انتخاب برآمده از روزنامه انتخاب است که به عنوان ارگان دفتر تبلیغات و توسط محمدمهدی فقیهی و طه هاشمی(دو تن از متولیان دفتر) تأسیس شده بود. اکنون این پایگاه توسط فرزند محمدمهدی فقیهی به نام مصطفی اداره می‌شود و یکی از بنگاه‌های اصلی خبرسازی منفی علیه جریان انقلابی است. 🔻 پایگاه انتخاب را باید یکی از مهم‌ترین حامیان رسانه‌ای دولت روحانی برشمرد که در حمله به منتقدان دولت و پیشبرد سیاست‌های سست دولت اعتدال نقش مهمی ایفا کرده است. ◾️ کاری از کانال حوزوی روزنه 🆔 @rozaneebefarda #️⃣ 🌐 @Peirovir
هدایت شده از سُـلَّـمْ | نردبان
✔️ نبرد رسانه‌ای قدس 🔘 با توجه به اینکه بار پاسداشت روز قدس به خاطر شرایط کرونایی بیش از پیش بر دوش رسانه‌ای‌ها می‌باشد. ♦️ فرصتی است تا این تصویر غلط رسانه‌ای دشمن که مسجد قبة الصخره را به عنوان نماد قدس جا انداخته را اصلاح کنیم و تصویر واقعی مسجد الاقصی را در افکار عمومی جا بیندازیم. #️⃣ 🌐 @sollam
📝 نقدی بر نوشتار حجت الاسلام سروش محلاتی درباره آیت الله امینی(ره) [صفحه 1 از 2] 🌐 peirov.ir/8598 متن کامل 🔹 جناب حجت الاسلام محمدسروش محلاتی، به بهانه چهلمین روز ارتحال عالم انقلابی آیت الله امینی(ره)، با بیان تفاوت‌هایی برای ایشان، عنوان انحرافی “روحانی حکومتی” را، همراه با مطالب خلاف واقع مطرح نمودند که نقدی بر این نوشتار در ادامه خواهد آمد. ♦️ مهمترین نقد و پاسخ به این قبیل برداشت‌های غلط می‌تواند فرمایش مقام معظم رهبری(حفظه الله) در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم در آبان ۱۳۸۹ باشد که فرمودند:«بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دو عنوان و دو مفهوم غلط و انحرافی به وسیله‌ی کسانی که هم با روحانیت بد بودند، هم با انقلاب دشمن بودند، در ذهنها مطرح شد. این دو مفهوم غلط و در واقع دو تهمت را دشمن به عنوان تاکتیک مطرح کرده است. یکی طرح مسئله‌ی حکومت آخوندی است. میگویند در ایران حکومت آخوندی، حکومت روحانی بر سر کار است. دیگری طرح موضوع آخوند حکومتی است؛ تقسیم آخوند به حکومتی و غیر حکومتی. هدفشان از طرح این دو مفهوم انحرافی و غلط این بود که اولاً نظام اسلامی را از پشتوانه‌ی عظیم فکری و نظری و استدلالی و علمی علمای دین محروم کنند؛ ثانیاً روحانیت مسئول را، روحانیت انقلابی را، روحانیت حاضر در صحنه را که در مقابل دشمنی‌ها سینه سپر کرده است، به خیال خودشان منزوی کنند، بدنام کنند. یعنی آخوند یک نوعش حکومتی است، که این بد است، ضد ارزش است؛ یک نوعش غیر حکومتی است، که این مثبت است. نسبت روحانیت با نظام اسلامی، نسبت روشنی است. نسبت حمایت و نصیحت است.» 🔸 یقینا در پاسخ به هدف جناب سروش محلاتی از نوشتار خویش، همین فرمایش رهبر معظم انقلاب کافی است. لکن به جهت تبیین بیشتر مطالب ایشان و تمسک به آیه “وجادلهم بالتی هی احسن”، نکاتی مهم را مطرح می‌نماییم. 🔻 نکته اول: همانطور که شما در نوشته خود به درستی بیان نمودید آیت الله امینی(ره) با اینکه انقلابی و مدافع نظام بود، تغییری در زندگی‌اش رخ نداد و این جای تعجب ندارد. تعجب آنجاست که عده‌ای اعتقاد به نظام ندارند اما روزانه از سفره انقلاب و نظام اسلامی ارتزاق می‌کنند. جالب‌تر آنکه، عده‌ای فقیه‌نما به ایشان اظهار ارادت نموده و از طرفی اعتقادی هم به حکومت ندارند، اما سیل وجوهات را به دفاتر و اطرافیان خویش سرازیر کرده‌اند. 🔻 نکته دوم: در جای دیگر(تفاوت پنجم) آورده‌اید که چون ایشان با مردم انس داشت، از درد مردم به درستی خبر داشت و آنها را در صحبت‌های خود منعکس می‌کرد. جناب سروش محلاتی! چطور می‌شود که شما و همفکرانتان و مدافعان تفکر اشرافیگری، به جهت اغراض سیاسی و بحران اجتماعی، دم از درد مردم و مشکلات آنان در برخی موارد می‌زنید در حالیکه هرگاه از بحران هایتان عبور می‌کنید باز هم به رویکرد اصلی خود(دفاع از مکتب اشرافیگری و صاحبان ثروت) باز می‌گردید. به راستی! شما که ایشان(مرحوم آیت الله امینی) را الگو قرار می‌دهید، چرا رفتار و عملکردتان با الگوی رفتاری ایشان فاصله آشکاری دارد؟؟!! 🌐 eitaa.com/peirovir/1105 ادامه 👈 #️⃣ 🌐 @Peirovir
📝 نقدی بر نوشتار حجت الاسلام سروش محلاتی درباره آیت الله امینی(ره) [صفحه 2 از 2] 🌐 peirov.ir/8598 متن کامل 🔻 نکته سوم: در تفاوت هشتم، نسبت ناروایی به آن عالم ربانی داده‌اید و آن اینکه “اول روحانی بود و بعد حکومتی” و سپس در ادامه گفته‌اید: ایشان شخصیت مستقل حوزوی خود را برای امور حکومتی قربانی نمی‌کرد. درباره نسبت ناروایی که به ایشان داده‌اید یک جمله کافیست و آن کلام شهید والامقام، مدرس کبیر است که فرمود:«سیاست ما عین دیانت ماست». اما درباره شخصیت مستقل حوزوی ایشان، خوب است بدانید که آن مرحوم از محدود کسانی بود که تصور صحیحی از استقلال حوزه در ذهن داشت، لکن حوزه را در خدمت نظام و نظام را در حمایت از حوزه می‌دید اما با این حال از منابع مالی نظام برای منافع شخصی و راه اندازی دفتر و مؤسسه استفاده ننمود؛ ولی عجیب اندر عجیب است که عده‌ای علی‌رغم تصور غلط از استقلال حوزه و عدم اعتقاد به نظام اسلامی، باز هم از هیچ فرصتی برای جذب منابع مالی دولتی و غیر دولتی، برای راه اندازی دفاتر، مدارس و مؤسسات دریغ نمی‌نمایند. 🔻 نکته چهارم: در صدر تفاوت هفتم از کلامتان، دفاع از اصول و مبانی نظام را یک حسن برای ایشان ذکر نموده، در حالیکه در ذیل آن، فتنه ۸۸ را صرفا یک واقعه معرفی نمودید. چطور سخن از دفاع از اصول و مبانی نظام می‌گویید، در حالیکه”فتنه ۸۸” را که برای ضربه به اصل نظام طراحی شده بود (که بر هیچ عاقلی پوشیده نیست) صرفا یک واقعه و خارج از اصول و مبانی دانسته اید؟ این تذهبون 🔻 نکته پنجم: در تفاوت سیزدهم، چه زیبا گفته‌اید: که ایشان در مقابل انحراف ساکت نبودند و اعتراض می‌کردند. بفرمایید شما که این روحیه ایشان را به عنوان یک الگوی رفتاری مطرح می کنید، چرا در مشکلات و بحران اقتصادی مردم، اعتراض نمی‌کنید بلکه با مسببان و عاملان آن همراهی می‌نمایید؟ ▫️ چه بسا کسانی در حکومت هضم نشده‌اند اما عجیب است که بر واقعیت‌های جامعه و تجمل گرایی هم کیشان و هم فکران خود در بین مسؤلین و دولتمردان چشمان خود را بسته‌اند. ▪️حرف آخر: جناب سروش محلاتی، حرف و گفتنی بسیار است بماند برای وقتی دیگر. چه زیبا فرمود آن روحانی حکومتی والامقام حضرت امام خمینی کبیر رحمت الله علیه در منشور روحانیتش: بگذاریم و بگذریم… حوزه علمیه قم 👤 مهدی علوی مهر بروجردی ✍️ خرداد ۱۳۹۹ #️⃣ 🌐 @Peirovir