eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دیده بان سمنان
🔻چه چشمه‌های حیاتی🔻 چه حرف‌های زلالی که رودهای روانند چه نورها، چه سخن‌ها که با تو در جریانند چه چشمه‌های حیاتی که از لب تو تراوید چه مهربان‌کلماتی که آفتاب‌نشانند بیا و خطبه بخوان بر فراز منبر تاریخ که واژه‌های تو نهج‌البلاغه‌های جهانند اگر نگاه جهانی به دستخط تو باشد اشاره‌های تو مولا، هنوز نامه‌رسانند غزل به سجده می‌افتد در آستان کلامت که جمله‌های قصار تو قلّه‌های زبانند هزار دفتر اگر سیّدِ رضی بگشاید ثنای مرتبه‌ات را چکامه‌ها نتوانند تو کیستی که شبیهت نیامده‌ست به عالم تو کیستی که برایت نبوده هیچ همانند تو بوترابی و آن نفحه‌های در کلماتت به قلب‌ها همه نور و به جسم‌ها همه جانند قدم گذار در این کوچه‌های حزن و خموشی که گام‌های تو بر خاکِ مرده چون ضربانند چنین که درگهِ تو ذرّه‌پرور است در آفاق بعید نیست مرا هم به آسمان برسانند
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی): ملت ایران در روز قدس نشان خواهد داد چقدر انگیزه نسبت به فلسطین در ایران‌‌ موج میزند.عده‌‌اى خواستند با شعار«نه غزه،نه لبنان»،عکس این را نشان بدهند؛نه،ملت ایران معتقد به دفاع از مظلوم است‌‌.
هدایت شده از فرهنگ مجاهد گیلان
🔻حضرت امام خمینی(ره) اسرائیل دشمن بشریت و دشمن اسلام است.اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.آرزوی ما آن است که سرزمین فلسطین مقدس و مسجدالاقصی از صهیونیست‌ها پاک شود. 🔻مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) قضایای غزه نشان داد حقانیت تشکیل جبهه‌ی مقاومت را. بعضی مطرح میکردند که خب این جبهه‌ی مقاومت در غرب آسیا چه لزومی داشت. نشان داده شد که حضور جبهه‌ی مقاومت در این منطقه جزو حیاتی‌ترین مسائل است. روز به روز هم بایست این جبهه‌ی مقاومت تقویت بشود.
هدایت شده از دیده بان سمنان
📌افراد شاد در دو ویژگی شخصیتی با دیگران تفاوت دارند 🔻ویژگی های رفتاری شامل: -تمرکز بیشتری بر فعالیت‌های لذت بخش دارند. -از معاشرت با افراد منفی بین پرهیز می کنند. -صبر و حوصله بیشتری دارند. -شوخ طبعند و در شرایط سخت روحیه طنز خود را حفظ می کنند. -بجای عبور از بسیاری موانع، آنها را دور می زنند. 🔻ویژگی های بینشی شامل: -عادت به نگاه مثبت دارند و خوش بین هستند. -اعتماد به نفس بالایی دارند. -توقعات و انتظارات محدودی از دیگران دارند. -نمیتوانید احساس خشم، کینه و انتقام را در این افراد به راحتی تحریک کنید. -از شادی دیگران واقعا شاد می شوند. ‌‎
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
امام خامنه‌ای (مدظله العالی): صبوری و توکل به‌ داد مردم غزه خواهد رسید و در نهایت آنها را پیروز میدان خواهد کرد.
🚨 علائم مجروحین جنگ رسانه‌ای دشمن📱 1⃣ اگر کسی بیشتر به اخبار منفی کشور🇮🇷، مثل فسادها و مشکلات علاقه دارد و اخبارش را برای دیگران هم می فرستد، بدون آنکه پاسخ به شبهات را توجه کند و عاقلانه و منطقی برخورد کند، 👈تیر خورده ولی متوجه نیست⚠️💯. 2⃣ اگر در دور هم نشینی ها و مهمانی ها بیش از آنکه از موفقیتها و پیشرفتهای کشور بگوید و بشنود، از نقاط منفی کشورش می گوید و می شنود، 👈تیر خورده ولی متوجه نیست.⚠️💯 ادامه دارد... ۱📌
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
مقام معظم رهبری مدظله العالی: روز قدس یک روز به معنای حقیقی کلمه، بین المللی اسلامی است.
🔻تقدیر و تشکر کسبه شهرستان شیروان استان خراسان شمالی از فرمانده انتظامی این شهرستان در کشف ۵۰۰ عدد ساعت مچی به ارزش سی میلیارد ریال 🔻گفتنی است در پي وقوع سرقت 500 عدد ساعت مچي ارزشمند از يک ساعت فروشي بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان شيروان قرار گرفت و با تلاش کارآگاهان و انجام اقدامات اطلاعاتي سارق شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و ساعت هاي مچي سرقت شده به مالباخته تحویل شد .
🔻آثار روز قدس ❇️حضرت امام خمینی(ره)درسال ۵۸ وبرای همیشه جمعه آخرماه مبارک رمضان رابعنوان روزقدس اعلام فرمودند واین از افتخارات انقلاب وابتکارات ذهن الهی معمار وبنیانگذار جمهوری اسلامی بود.این اقدام حکیمانه آثاروبرکات فراوانی برای جهان اسلام خصوصاً قدس وملت مظلوم فلسطین داشته است: ✅بسیج نیروهای امت اسلامی علیه استکبارخصوصاً صهیونیسم جهانی ✅صف بندی جبهه حق وباطل ✅اعلام همبستگی وهمراهی امت اسلامی باگروههای مبارز ومقاومت ✅نمایش قدرت مردمی جهان اسلام ✅مقابله باتوطئه بزرگ آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی علیه جهان اسلام ✅دلگرمی مجاهدان فلسطینی برایه استمرارمبارزه ومقاومت ✅ایجادیاس وناامیدی این رژیم از موفقیت طرحها علیه فلسطین ✅حمایت همه جانبه افکار عمومی جهان اسلام از قبله اول مسلمین ✅اخطار،هشداروآماده باش به استکبارورژیم صهیونیستی ✅هشداربه کشورهای عربی،اسلامی برای عادی سازی روابط بااین رژیم ✅اعلام مخالفت افکارعمومی مسلمین بادولت غاصب صهیونیستی 🔻انشاءالله باهمبستگی امت اسلام این رژیم جنایتکاربه پایان عمر خودخواهد رسید ونمازروز جمعه ی روزقدس به امامت رهبرمعظم انقلاب درمسجدالاقصی اقامه خواهدشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻کاش میشد یه لحظه هایی یه دقیقه بیشتر نگه داشت 🔻کار زیبای پلیس همدان در عیدی دادن به کودک کار در اطراف آرامگاه بوعلی
هدایت شده از 39860
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😭😭😭😭😭😭 🔻خدایا اگر صدای مارو لایق شنیدن نمیدانی، این روزها پاسخ یا ربّ یا ربّ کودکان فلسطینی را با ظهور مهدی فاطمه بده. همه با هم برای پیروزی مردم مظلوم دعا کنیم...🤲🏼🤲🏼 الهی به فرق شکسته ی مولایمان العجل یا صاحب الزمان _الاقصی _مظلوم _فلسطین
هدایت شده از تبلیغات
🌙 عزم راسخ 🌷مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻روزه‌ی ماه رمضان به انسان ثابت می‌کند که انسان می‌تواند؛ آن وقتی که اراده بکند، عزم راسخی به کار ببندد، می‌تواند بر هوس‌ها فائق بیاید و پیروز شود.۱۳۸۷/۷/۱۰
هدایت شده از تبلیغات
🌷مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔺صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده است.
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
📸به_روایت_تصویر|| 🔻پخت شله زرد توسط مرزبانان هنگ مرزی نهبندان 🔻مرزبانان مستقر در پاسگاه مرزی دغال هنگ مرزی نهبندان به مناسبت سالروز ضربت خوردن اول مظلوم عالم حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام و به نیابت از شهید مرزبان علیرضا مؤذن اقدام به طبخ شله زرد نموده و جهت افطار در بین روزه داران سطح حوزه و مرزنشینان و پاسگاه های مرزی تابعه توزیع نمودند.
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
🔰 «التماس دعا» يعنی چه؟ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﻣﻮسی ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﺑﺎ ﺯﺑﺎنی ﺩﻋﺎ ﻛﻦ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺁﻥ ﮔﻨﺎﻩ ﻧﻜﺮﺩﻩ‌ﺍی ﺗﺎ ﺩﻋﺎﻳﺖ ﻣﺴﺘﺠﺎﺏ ﺷﻮﺩ. ﻣﻮسی ﻋﺮﺽ ﻛﺮﺩ: ﭼﮕﻮﻧﻪ؟ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﺑﻪ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺑﮕﻮ ﺑﺮﺍﻳﺖ ﺩﻋﺎ ﻛﻨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺁﻧﺎﻥ ﮔﻨﺎﻩ ﻧﻜﺮﺩﻩ‌ﺍی 🌱 و این است فلسفه ی التماس دعا؛ در این روز ها و شب ها دعاگوی‌مان باشید.
هدایت شده از تبلیغات
🌹دوازده فروردین یکی از ایام الله بود، روزی مبارک و مقدس که دهانی به وسعت ایران با فریادی رعدآسا و پرطنین جمهوری اسلامی را آری گفت. 
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
📸 دروغ و نیرنگ بزرگ شیاطین داعشی ❌فرمان داعش برای عملیات گرگ تنها در خاک اروپا و آمریکا و اسرائیل ♨️داعش در بیانیه جدید خود اعلام کرد: 🔺برای یاری غزه باید همپیمانان مرتد و صلیبی آن‌ها را در همه جا هدف قرار داد. 🔺گرگ‌های تنها را به انجام عملیات در کشورهای صلیبی در اروپا و آمریکا و در قدس فرا می‌خوانیم. 🔺داعش در این بیانیه کل امت را برای جهاد علیه مشرکان و کافران مخاطب قرار داد. 🔺این بیانیه از طرف ابو حذیفه الانصاری، سخنگوی رسمی داعش خوانده شده است. 🖌 بیانیه داعش برای کمک به مردم فلسطین یک نقشه ی صهیونسیتی آمریکایی است می‌خواهند با این بیانیه اینگونه وانمود کنند که حماس و مقاومت اکنون با داعش یکی شدند تا اذهان عمومی را فریب دهند.
هدایت شده از Mobaleq313
🔻👌بهترین تعریفی که از رهبری شده ..☝️ سلامتی ❤️ تپنده ایران صلوات.. 🌺 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌺
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی لرستان
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔰تشکیل جمهوری اسلامی، امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخت.
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی لرستان
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔰رمضان شهر توبه است.
هدایت شده از تبلیغات
🌹12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گرامی باد. 🌷مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻روز جمهوری اسلامی؛پربرکت ترین روز
هدایت شده از شرق تهران
💠پيامبر اکرم صلى الله عليه و آله 🔸منْ قَامَ لَيْلَةَ اَلْقَدْرِ إِيمَاناً وَ اِحْتِسَاباً غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ 🔹هر كه از روي ايمان و براي رسيدن به ثواب الهي ، شب قدر را به عبادت بگذراند ، گناهان گذشته‌اش آمرزيده مي‌شود 📗وسائل الشیعة ج10 ص358