eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5هزار دنبال‌کننده
42هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥 تا دیروز میگفتن ۹۹ درصد پرتابه های ایران رو رهگیری و منهدم کردن حالا وزیر خارجشون دست و پا میزنه اروپا به دادشون برسه قبل از اینکه دیر بشه😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹این هم کل گزارش فرمانده پایگاه «نواتیم» رژیم صهیونسیتی که در اون اعتراف های جالبی میکنه 🔹‌«بن دیوید»: این بی سابقه ترین حمله به پایگاه نواتیم بوده؛ احتمال حمله به پایگاه رو میدادیم بخاطر همین خیلی از افراد و تجهیزات رو خارج کردیم. 🔹‌وی در پاسخ به سوال تعداد اصابت موشک ها و موارد آسیب دیده این حمله گفت: در این موارد حرفی نمیزنم چون اطلاعات دادن به نفع ایرانه!!!😳😳😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
"اسرائیل خط مقدم و ناموس غربه اسرائیل دژ استعمار غرب در جهان اسلامه" 🎙رحیم پور ازغدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرخش ۱۸۰ درجه‌ای صادق زیباکلام پس از قدرت‌نمایی ایران؛ حمله ایران به اسرائیل با استقبال جوانان مسلمان مواجه شد و ایران هزینه‌ای سنگین را بر اسرائیل تحمیل کرد! ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ راهگشا ازفرمایشات رهبر درباره ی ورود پلیس به موضوع حجاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مبارزه شبکه‌های معاند با فرزندآوری و جوانی جمعیت در ایران ▪️تشویق به فرزندآوری در ایران مطابق با نیازهای انسانی کشور نیست، بلکه برای تامین منافع جمهوری اسلامی است!
🌹زندگینامه شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی🌹 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 نیمه‌های شب اوایل مهرماه بود که صدای پیامک تلفن همراه، خبر شهید مدافع حرم را منتشر کرد. با خودم گفتم چه می‌کنند این جوانان عاشورایی که در ایام عزاداری سالار _شهیدان خود را به قافله کربلائیان می‌رسانند. کمی که پرس‌وجو کردم متوجه شدم همه داشته مادری بود که بعد از فوت همسرش با وجود مشکل شنوایی و عدم قدرت تکلم، فرزندانش را با حب اهل بیت(علیه السلام) پرورش داده تا اینکه یکی از دست‌پرورده‌هایش مدافع حرم شده است. سجاد زبرجدی سهراب اهل تهران و محله خانی‌آبادنو بود. از بسیجیان دهه هفتادی که حالا خلف شایسته‌ای برای رزمندگان دفاع مقدس شده‌اند. از همان سربازان امام زمانی که با شنیدن صوت هل من معین امام زمان‌شان خود را به قافله زینبیون می‌رسانند. برای آشنایی با زندگی و شهادت این مدافع حرم با علی زبرجدی برادر شهید، صفیه کمانی مادر ، آقایان قاسمی و سیفی از دوستان همکلام شده‌ایم که از نظرتان می‌گذرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاخام صهیونیست: نمیدانیم از دست ایران به کجا فرار کنیم، دوره ای هم نیست که معجزه باشد و دریا شکاف بردارد 🔹خاخام رونان شاولوف: بزرگترین جنگ ایران و اسرائیل و همه اینها به این دلیل است که ایران همه جبهه‌ها را اداره می‌کند: سوریه، حزب‌الله، غزه و همچنین در مرزهای اردن. ما به دام افتاده‌ایم، بنابراین اگر بخواهیم از جایی فرار کنیم، جایی نداریم. ما در دوره‌ای نیستیم که معجزه رخ دهد و دریا به دوازده قسمت تقسیم شود(کنایه به شکافته شدن دریا با دعای حضرت موسی).
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور✨ 🔹جمعی از موثرین و خانواده معظم شهدای شهر از نیروی انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب قدردانی کردند. ✍️به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️طرح موسوم به طرح نور از ۲۵ فروردین امسال آغاز شده است. 🔹سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت : این طرح با هدف مقابله با بی حجابی و برخورد موثر و قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا میشود.
❌‏رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بخاطر بوسیدن بازیکن تیم ملی ‌زنان اسپانیا دادگاهی و برکنار شد؛ چون عرف اون کشور رو زیر پا گذاشت! 🔻بعد تو کشور ما یه بازیکن شرع و قانون رو زیرِپا میذاره، با افتخار هم میگه «جریمش رو میدم فدای سر اون خانم» شرع و قانون بالاتر از عرفه...
📍فقط عقلای اصلاح‌طلبان بخوانند 🔻(Weinstein effect) یک کمپین بین المللی است که مردم داوطلب شدند تا از سوء رفتار جنسی مردان مشهور و قدرتمند پرده بردارند. 🔻جنبش (Time's Up) یک جنبش جهانی دیگر علیه آزار جنسی است. 🔻جنبش (MeToo) یک جنبش برای نشان دادن شیوع گستردهٔ تجاوز و آزار جنسی، به ویژه در محیط کار و محکوم کردن آن مورد استفاده قرار گرفت. 🔻 هرگز نتوانسته در هیچ جای جهان برای بشر، پیشرفت و آرامش ایجاد کند؛ جنبش های پیایی زنان قربانی در سالهای اخیر گواه این موضوع است. 🔻به همین دلیل یک انسان با هر عقیده‌ای نمی تواند به خود اجازه دهد برای کسب قدرت سیاسی و سود اقتصادی، زمینه گسترش عریانی و برهنگی را فراهم کند زیرا در تاریخ سیاه رو خواهد بود. 🔸پ.ن: پیشنهاد می کنم عقلای جریان اصلاحات و غربگرایان، نه بخاطر اسلام و نظام، بلکه به خاطر فرهنگ درخشان این سرزمین و به خاطر حفظ کرامت زنان پاکدامن این مرزوبوم، به جای صرف توان رسانه‌ای و اجتماعی خود برای توسعه برهنگی و مبارزه با شرعی و ایجاد خطرناک در این عرصه، با وفاق بر سر ، مسئولانه تر عمل کنند. آیندگان قضاوت خواهند کرد... ✍حمیدرضا ابراهیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امیدم و نگاهم نسبت به آینده‌ی این کشور خیلی روشن است! خداوند اراده فرموده که ... ۰
توییت جالب کاربر روسی (ایران و تحریم ها) 🔵2010 : «به ایران سلاح نفروشید ، آنها تحت تحریم هستند» 🔵 2024 : «از ایران اسلحه نخرید ، آنها تحت تحریم هستند»
▫️جَانِبُوا الْکَذِبَ فَإِنَّهُ مُجَانِبٌ لِلاِْيمَانِ 🟤 از دروغ برکنار باشيد، که با ایمان فاصله دارد. ✍تعبير به «جَانِبُوا» نشان مى دهد که دروغ به قدرى خطرناک است که انسان بايد از آن فاصله بگيرد و به آن نزديک نشود; مبادا وسوسه ها او را به پرتگاه بکشاند.و تعبير به «مُجَانِبٌ لِلاِْيمَانِ» نشان مى دهد که دروغ نه تنها با ايمان سازگار نيست، بلکه بسيار با آن فاصله دارد. چرا که دروغگو معمولاً براى جلب منافع، يا دفع ضررها و يا هواى نفس، دروغ مى گويد; در حالى که انسان مؤمن مى داند همه چيز به دست خدا است و نيز مى داند هواپرستى نوعى بت پرستى است. 📚
🌹زندگینامه شهید مدافع حرم سجاد زبرجدی🌹 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 همکلامی‌مان با مادر سجاد زبرجدی شرایط خاصی داشت. مادری که سعی می‌کرد با زبان بی‌زبانی برایمان از دردانه بگوید. صفیه کمانی همه صحبت‌هایش را با ترک‌خورده‌اش درهم می‌آمیخت و اگر نمی‌توانست منظورش را بفهماند، نوشتاری به دستم می‌داد تا به این ترتیب بتواند روایتگر زندگی تا شهادت فرزند باشد. صفیه کمانی سخنانش را از دردانه‌اش اینگونه آغاز می‌کند: سجاد در یک خانواده رشد پیدا کرد. داود و مرتضی کمانی هر دو از شهدای دفاع مقدس هستند. پسرم دوست داشت سپاهی شود و ما هم مشوقش بودیم. از بارز پسرم می‌توانم به محجوب بودن، داشتن ایمان قوی، حب رهبری، پاکدامنی، شجاعت، صداقت، مهربانی، احترام به بزرگ‌تر‌ها، ساعی، ورزشکار و بسیار مسئولیت‌پذیر اشاره کنم. اهل صله رحم بود و تمامی خصوصیات خوب یک انسان واقعی را دارا بود. با ایمان قوی و علاقه شدید قلبی به اسلام و ائمه اطهار، از میهن و اسلام و کشورش می‌کرد و همواره گوش به فرمان رهبر بود. به نظر من همه این خوب بودن‌ها و خالص بودن‌هایش، به خاطر علاقه‌اش به سرگذشت دایی‌های داود و مرتضی کمانی بود. او مسیر را از دایی‌هایش آموخته بود.
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت دوازدهم نهج البلاغه 🌷أَعْجَزُ اَلنَّاسِ مَنْ عَجَزَ عَنِ اِكْتِسَابِ اَلْإِخْوَانِ، وَ أَعْجَزُ مِنْهُ مَنْ ضَيَّعَ مَنْ ظَفِرَ بِهِ مِنْهُمْ. 🌹ضعيف ترين مردم كسى است كه از يافتن دوستان ناتوان است، و ناتوان تر از او كسى است كه دوستان به دست آورده را از دست بدهد. 🌷The most helpless of all men is he who cannot find a few brothers during his life, but still more helpless. is he who finds such a brother but loses him.
🍃🍂🌸🍃🍂🌸 🍂🌸🍂 🌸 سوره آیات  49 تا  57 آی دی کانال در پیام رسان ایتا •┈┈••✾🍃🇮🇷🍃✾••┈┈• 🆔️ @marze_26 •┈┈••✾🍃🇮🇷🍃✾••┈┈• 🌸 👇 🌸 👇 🌸 رسول خدا صلی الله علیه وآله سلم فرمودند: «هرکس 4آیه از اول سوره بقره و آیة الکرسی را با دو آیه بعد از آن و سه آیه آخر سوره بقره را تلاوت کند هیچ بدی و ناراحتی در جان و مال خود نبیند و شیطان به وی نزدیک نشود و قرآن را فراموش نکند.» ثواب الاعمال، ص280 🌸 🍂🌸🍂 🍃🍂🌸🍃🍂🌸
🔻حکمت شماره ۱۷🔻 وَ سُئِلَ (علیه السلام) عَنْ قَوْلِ الرَّسُولِ (صلی الله علیه وآله) "غَيِّرُوا الشَّيْبَ وَ لَا تَشَبَّهُوا بِالْيَهُودِ"؟ فَقَالَ (علیه السلام): إِنَّمَا قَالَ ذَلِكَ وَ الدِّينُ قُلٌّ، فَأَمَّا الْآنَ وَ قَدِ اتَّسَعَ نِطَاقُهُ وَ ضَرَبَ بِجِرَانِهِ؛ فَامْرُؤٌ وَ مَا اخْتَارَ. از آن حضرت در باره اين سخن پيامبر (ص) پرسيدند كه فرموده بود: رنگ سفيد موى را تغيير دهيد و خود را همانند يهودان مسازيد و او فرمود: اين سخن را رسول اللّه (ص) زمانى فرمود كه مسلمانان اندك بودند، اما اكنون كه دايره اسلام فراخ گرديده و دين استقرار يافته، هركس به اختيار خود است.
حکمت ششم نهج البلاغه