eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
40.9هزار عکس
12.3هزار ویدیو
178 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوشه ای از مراسم بزرگداشت شهید روزبهانی در مصلی کرج با حضور پرشمار همکاران شهید از پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و استان البرز و مداحی آقایان هلالی و پورکاوه
مراسم هفتمین روز شهادت شهید والامقام استوار یکم فرزاد روزبهانی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان انتظامی در مصلی امام خمینی (ره) کرج در برگزاری شد.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
🗂 در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی چه کارهایی انجام شد؟
با تداوم ثمرات ديپلماسي موفق رئيس جمهور شهيد تحقق يافت: 🔻افزایش ۷۸ درصدی ترانزیت جاده ای در دو ماهه سال جاری 👈مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ادامه روند افزایشی ترانزیت جاده‌ای از قلمرو کشور در دو ماهه سال جاری درنتيجه تداوم ثمرات ديپلماسي موفق منطقه‌اي رئيس جمهور شهيد آيت الله رئيسي خبر داد. 👈جواد هدايتي افزود : در دو ماهه سال جاری بيش از ۱۲۵ هزار دستگاه ناوگان ایرانی و خارجی حامل ۲.۹ میلیون تن کالا از قلمرو کشور ترانزیت شده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل رشد ۷۸ درصدی دارد. 👈وی خاطرنشان كرد: اين در حالي است كه سال گذشته ۱۴.۷۵ میلیون تن کالا از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای از کشور ترانزیت شد که با رشد ۵۸ درصدی، نصاب جديدي براي ترانزیت جاده‌ای از قلمرو کشور ثبت شده است.
هدایت شده از استان مرکزی
عکس/ توفیقات دولت سیزدهم در بیان رهبر انقلاب
هدایت شده از استان مرکزی
از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، یکی از مهمترین مواردی که در دستور کار این دولت قرار گرفت تکمیل پروژه‌های درمانی و سلامت بود، که در طول عمر دو ساله دولت تا کنون علاوه بر تکمیل برخی پروژه‌های در دست کار از گذشته، پروژه‌های جدیدی نیز فعال شده‌اند. در این اینفوگرافیک بخشی از کارنامه دولت سیزدهم را در حوزه سلامت در طول دو سال گذشته مشاهده می‌کنید.
هدایت شده از فرهنگ مجاهد گیلان
🔻مقام معظم رهبری مدظله‌العالی: 🔻رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.
هدایت شده از روابط عمومی مرزبانی فراجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️وَلاَ حَاجَةَ لِلَّهِ فِیمَنْ لَیْسَ لِلَّهِ فِی مَالِهِ وَنَفْسِهِ نَصِیبٌ 🟤خدا به کسى که در مال و جانش نصیبى براى او نیست، اعتنایى ندارد ✍اشاره به این که کسانى مورد عنایت پروردگار در دنیا و آخرتند که از بذل جان و مال در راه خدا دریغ ندارند، و به بیان دیگر، ایمان و یقین و وفادارى خود را به اسلام در عمل ثابت مى کنند. درست است که جان و مال همه از سوى خداست و اگر انسان در بذل آنها اقدام کند در واقع به خودش خدمت کرده است، زیرا خدا از همگان بى نیاز است; ولى خداوند روى الطاف بیکرانش آن را به عنوان حاجتى از سوى خود گرفته است. این سخن درباره مؤمنانى که داراى مقامات بالا هستند نیست، آنها فقط نصیبى از جان و مالشان را در راه خدا صرف نمى کنند، بلکه هرچه دارند در راه خدا مى دهند.
هدایت شده از نبی نیا
هدایت شده از نبی نیا
هدایت شده از نبی نیا
هدایت شده از نبی نیا
هدایت شده از نبی نیا
هدایت شده از نبی نیا
هدایت شده از نبی نیا
هدایت شده از نبی نیا
هدایت شده از نبی نیا
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی لرستان
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔰نظام رتبه بندی معلمان یکی از مواردی بود که پس از سال‌ها در دولت سیزدهم اجرا شد.
هدایت شده از نبی نیا
🔻 خبرهای خوب ، دستاوردها و اقدامات دولت در حوزه سلامت و اشتغال
هدایت شده از نبی نیا