eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🇮🇷🇵🇸 🔻اینفوگرافی👇👇 🔻 جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه حقوق‌ بشر. 🔻سردمداران حقوق بشر در جهان چرا علیه جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل سکوت کرده اند؟
☑️کتابخانه مرکزی؛ یادگار رئیسی برای فرهنگ بوشهر ☑️ مرمت کتابخانه مصلحیان آخرین؛ هدیه دولت سیزدهم به بوشهری‌ها تصویب ساخت کتابخانه مرکزی، مرمت کتابخانه تاریخی مصلحیان بعد از پنج سال رهاشدگی، بازطراحی و بازسازی بیش از ۱۸ کتابخانه‌عمومی و احداث کتابخانه‌عمومی در برخی از روستاهای استان بوشهر، مهم‌‎ترین خدمات فرهنگی و عدالت‌محور دولت سیزدهم در استان بوشهر است.
📝 بخشی از متن نامه مقام معظم رهبری مدظله العالی به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا 🔻 آیا ملّتی که در سرزمین متعلّق به خود در برابر جنایتهای اشغالگران صهیونیست از خود دفاع میکند، تروریست است؟ و آیا کمک انسانی به این ملّت و تقویت بازوان او کمک به تروریسم به شمار میرود؟
‏۹ سال از نامه قبلی رهبر انقلاب به جوانان غرب گذشت. ۹ سال قبل شگفت‌ زده شدیم از مطالبه رهبری نسبت به ایستادن جوانان غربی مقابل صهیونیست‌ها. ما به آینده ایمان نداشتیم و امروز را نمی‌دیدیم. امروزی که رهبری دوباره به همان جوانان نامه نوشته و گفته حالا شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید.
📝 بخشی از متن نامه مقام معظم رهبری مدظله العالی به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا 🔻شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید، و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولتتان ــ که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیست دفاع میکند ــ مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید.
🔻من می‌خواهم به شما اطمینان دهم که امروز وضعیّت در حال تغییر است. سرنوشت دیگری در انتظار منطقه‌ی حسّاس غرب آسیا است. بسیاری از وجدانها در مقیاس جهانی بیدار شده و حقیقت در حال آشکار شدن است. جبهه‌ی مقاومت هم نیرومند شده و نیرومندتر خواهد شد. تاریخ هم در حال ورق خوردن است. 📝 بخشی از متن نامه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا
آخرین جمله از نامه ی سرگشاده ی رهبر به تمامی دانشجویان مبارز دانشگاه های آمریکا... "توصیه میکنم با قرآن آشنا شوید" سید علی خامنه ای ۱۴۰۳/۵/۳
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔰دولت سیزدهم در دیپلماسی "اعجازگونه" عمل کرد.
50.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅️پخش کلیپ" دستاوردهای دولت سیزدهم " تولیدی عقیدتی سیاسی لرستان از شبکه افلاک 🔰به گزارش روابط عمومی لرستان، چهارمین کلیپ تولیدی تحت عنوان " دستاوردهای دولت سیزدهم " به مناسبت شهادت شهیدجمهور سیدابراهیم رئیسی و همراهانش توسط عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان تهیه و تولید و از شبکه افلاک لرستان پخش گردید. 🎤کارشناس: 📌حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان ⏰️تاریخ و زمان پخش: ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ راس ساعت ۲۰۳۰ از شبکه افلاک استان لرستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ☝️☝️ 📌دستاوردهای دولت سیزدهم 2⃣جهش صادرات نفت خام و میعانات گازی ▪️دولت رئیسی توانست فروش نفت را به 3 میلیون بشکه برساند و جایگاه سوم اوپک را مجدد ازآن خود کند. دستیابی به این هدف در حالی رخ داد که کشور این حجم از فروش نفت را پس از سال 97 و آغاز تحریم های ظالمانه تجربه نکرده بود. وزیر نفت اذعان دارد که صنعت نفت ایران هم‌اکنون در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد و بالاترین تحریم‌ها بر این صنعت اعمال شده است.
🔻 رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا ، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان ، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و بر تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا تأکید کردند .
به نام خداوند بخشنده مهربان
🌹آشنایی با آیه ها  🏵 این آیه، عاقبتِ برخورداری از عقل عملی یا همان مؤمنان متّقی است. 📖سوره مبارکه  رعد (  آیه ۲۳ ) نکتهٔ خاصّی که این آیه دارد اینست که بشارت داده که هروقت مؤمنی وارد بهشت شد، اولاد و والدین و همسران خویش را نیز بدنبال خود میکشاند و وارد بهشت میکند. منتها به یک شرط: اینکه اهل صلاح باشند.
🔻به هر وسیله ای شده باید زن مسلمان را از حجاب اسلام خارج کرد تا مردها و جوانان فریفته شوند و فساد در خانواده ها رخنه کند. 🔻مستر همفر( جاسوس انگلیس در کشورهای اسلامی)
✍رهبر انقلاب اسلامی: این نامه را به جوانانی مینویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است. ✅شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده اید.
رهبر به دانشجویان دانشگاه های آمریکا نامه را به جوانانی می نویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان وزنان مظلوم غزه برانگیخته است.
رهبر به دانشجویان دانشگاه های آمریکا اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده اید. به شما اطمینان می دهم که امروز وضعیت درحال تغییر است وتاریخ هم درحال ورق خوردن است.