eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 تصاویر لحظه اصابت موشک‌های یمن به ناو هسته‌ای و هواپیمابر «آیزنهاور» آمریکا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ بلایی که یمنی‌ها بر سر ناو هواپیمابر آمریکایی آوردند 🔹نام هواپیمابر آیزنهاور تا همین چند روز پیش نماد قدرت نظامی آمریکا بود اما حالا در سواحل عربستان پهلو گرفته تا آثار آسیب‌های ناشی از حملات یمنی‌ها را پنهان کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 عملیات حزب‌الله علیه پایگاه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی 🔹‌جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه گفت که با تسلیحات مناسب، پایگاه نظامی «الرمثا» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را مورد اصابت مستقیم قرار داده است. 🔹‌حزب‌الله همچنین تصاویر هدف قرار دادن خودروی ارتش اسرائیل در پایگاه «عداثر» را منتشر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صحنه هایی از عملیات هدف قرار دادن سکوی گنبد آهنین مقاومت اسلامی در پادگان راموت نفتالی ارتش دشمن اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی 🔹‌خیلی حالگیریه ها، دیوار بتنی کاشتی دور گنبد آهنین اما الماس از بالا میاد منفجرش میکنه
38.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نامه مقام معظم رهبری به زبان فارسی کاری زیبا در قالب موشن گرافی ‎
46.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نامه مقام معظم رهبری زبان انگلیسی گوینده خانم کاری زیبا در قالب موشن گرافی ‎
41.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نامه مقام معظم رهبری زبان انگلیسی گوینده آقا کاری زیبا در قالب موشن گرافی ‎
🔴 تکنیک هندوانه سفید👌 بیشتر مردم وقتی که یک هندوانه را به خانه می‌آورند، با کارد زدن و دیدن سفیدی آن، اولین کاری که می‌کنند، دور انداختن آن است🍉 👈 میخوام یک راهکار جالب به شما آموزش بدم که تا حالا نمی‌دونستید👌 🔻 اگر هندوانه را با کارد تکه کردید و دیدید سفید است، آنرا دور نیندازید.. تکه‌ی جدا شده از هندوانه را به همان طریق که جدا کرده اید، سر جای خود قرار دهید. سپس یک عدد پلاستیک بزرگ (بهتر است سفره‌ی یکبار مصرف باشد) را به میزانی که بتوان کل هندوانه را در آن پیچید، تهیه فرمایید. هندوانه را به‌صورت کامل در پلاستیک یا سفره‌ی یکبار مصرف بپیچید . . . برای مدت ۲۴ ساعت در جای گرم نگهدارید. بعد از ۲۴ ساعت، هندوانه را بیاورید و در سینی بزرگی باز کنید و دوباره با کارد تکه کنید. خواهید دید که هندوانه‌ی شما در کمال ناباوری، همچنان سفید است . . . حالا در این مرحله آنرا دور بیندازید.✋ 👈واقعا فکر کردی هندوانه دوباره قرمز می‌شه؟😑😂😐 🔴 رای دادن به رویه‌های آزموده شده و برخی جریان‌های ، ، و در گذشته، با نتایج مدیریت ایشان و سواستفاده‌ها و دزدی‌ها و نزدیکانشون و ... گره خورده و امید به اصلاح مملکت با حضور ایشان در مسندهای مدیریتی، همینقدر بی‌نتیجه است که امید به قرمز شدن هندوانه‌ی سفید دارید! ضمناً هندوانه‌ی سربسته هم بدون اعتماد و اطمینان نخرید و نیز گول رنگ‌های قرمز مصنوعی را هم نخورید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹 ﷽؛ تفسیر آیات نماز در قرآن؛ انواع برخورد با نماز؛ ضایع کنندگان نماز ☀️ «فَخَلَفَ مِنْ بَعْدِهِمْ خَلْفٌ أَضاعُوا الصَّلاةَ وَ اتَّبَعُوا الشَّهَواتِ فَسَوْفَ يَلْقَوْنَ غَيًّا» (مريم : 59) ☀️ در آیه دو عامل سقوط انقلاب ها و حکومت ها معرفی شده است: 1. ضایع کردن نماز 2. پیروی از شهوات ☀️ منظور از ضایع کردن نماز، خراب کردن آن است. یعنی شخص همیشه نماز می خواند ولی خوب نمی خواند، مثلا شرایط نماز را رعایت نمی کند و مانند نوک زدن کلاغ به زمین سجده می کند. ☀️ امام صادق علیه السلام تأخیر انداختن نماز اول وقت بدون دلیل را از نمونه های ضایع کردن آن دانسته است: «أَضَاعُوهَا بِتَأخِيرِهَا عَن مَوَاقِيتِهَا مِن غَيرِ أَن تَرَكُوهَا أَصلًا» (مجمع البيان، ج6، ص: 802) # اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 مراقب باشیم | در انتخابات پیش‌ رو، کسانی را با تهمت «سندروم پست بیقرار» چنانکه «شهید جمهور» را نواختند، ننوازیم! 🎙حجت الاسلام سالار سنجری
صلوات در روزهای پنجشنبه و جمعه🕊 و مستحب است كه بسيار صلوات بفرستند بر محمد و آل محمد صلوات الله عليهم بعد از نماز عصر روز پنجشنبه تا آخر روز جمعه و به سند صحيح از حضرت صادق عليه السلام منقول است كه چون عصر روز پنجشنبه مى‏ شود ملائكه از آسمان به زير مى ‏آيند با قلمهاى طلا و صحيفه ‏هاى نقره و نمى ‏نويسند در پسين پنجشنبه و شب جمعه و روز جمعه تا آفتاب غروب كند به غير از صلوات بر محمد و آل محمد. «اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم وَالعَن اَعدَائَهُم اَجمَعِین»🌹
🔻حکمت شماره ۱۰۹🔻 وَ قَالَ (علیه السلام): نَحْنُ النُّمْرُقَةُ الْوُسْطَى، [الَّتِي يَلْحَقُ بِهَا التَّالِي] بِهَا يَلْحَقُ التَّالِي وَ إِلَيْهَا يَرْجِعُ الْغَالِي. ما تکیه گاه میانه هستیم،باید عقب افتادگان به آن ملحق شوند و تندروان به سوی آن باز گردند.
🔻امام خمینی( رضوان‌الله تعالی عليه ): 🔹هنر مردم شهرهای مختلف کشور این است که از میان این نامزدها، بهترین افراد از نظر ایمان، اخلاص، ‌امانت، دینداری و آمادگی را برای حضور در میدان‌های انقلاب انتخاب کنند و به کسانی رأی دهند که نسبت به نیازهای ملت دردآشناترین و دردمندترین افراد باشند.
💠حجاب بخشی از هویت زن مسلمان است
🔻 تنها التماس امام خمینی رحمه الله از ملت ایران ▪️من التماس می کنم به ملت ایران، من دست ملت ایران را می بوسم! ▪️این غرب زده ها را کنار بگذارید! ✅ چه خوب است به ندای امام امت پاسخ بگوییم و در انتخابات از نامزدهای غرب زده حمایت نکنیم.
✅امام خمینی ( ره ) : 🔻این وظیفه ای است الهی وظیفه ای است ملی وظیفه ای است انسانی وظیفه ای است که ما باید به آن عمل بکنیم همه مان باید در شرکت بکنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
«استوری» پنیر مجانی در تله موش است!