eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🔻👆👆 ⚫️رهبر معظم انقلاب: زنده‏كردن سخن حق در دنياى مادّى و منحط و گمراه كننده و غرق در فساد كارى است كه امام باقر(عليه‏السّلام) يك‏تنه به كمك معدودى از اصحاب خود، در دنياى بزرگ آن روز اسلام انجام مى‏داد.
مقام معظم رهبری "مدظله العالی": کرامت و عزت و حرمت قائل شدن برای مردم از ویژگی شهید رئیسی بود
هدایت شده از شرق تهران
🔻در فضای مجازی به یکدیگر تهمت نزنید و اهانت نکنید. این کارها انتخابات را بی برکت می‌کند! ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
هدایت شده از ستادفراجا
امام سجاد(ع) :کشته شدن عادت ما و شهادت کرامت ماست. حدیث 118جلد 45بحار
پخش کلیپ نقش انتظامی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ از سیمای استانی خراسان شمالی
🔻ناگفته هایی از دستگیری دو جن گیر توسط وزارت اطلاعات 🔹️یکی از دلایل عدم احراز صلاحيت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ارتباط با پرونده های چندین هزار صفحه ایی موجود در وزارت اطلاعات است.از مهم ترین و عجیب ترین آن ها پرونده مربوط به "عباس غفاری" است. 🔹️پس از سفر های مشکوک و متعدد "اسفندیار رحیم مشایی" به کشور هند و دیدار با اشخاص مشکوک در هند، تحت رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)در وزارت اطلاعات قرار می گیرد. 🔹️اسفندیار رحیم‌مشایی هر ماه و در برخی اوقات هر هفته به هند سفر داشت و با یک فرد ارتباط داشت؛ " یک مرتاض معروف" 🔹️ارتباط اسفندیار رحیم مشایی با این مرتاض هندی تا آنجا ادامه پیدا می کند که در آخرین سفر اسفندیار رحیم مشایی او را به تهران آورده و در یک منزل در حوالی تجریش اسکان می دهد.این شخص مرتاض هندی به طرز عجیبی قدرتمند و مرتکب جنایات متعددی شد که شرح آن ناگفتنی است. 🔹️رصد تحرکات اسفندیار رحیم‌مشایی ارتباط با فرد جن گیری به نام" عباس غفاری" را نیز روشن می سازد.که همه افراد تحت رصد اطلاعاتی وزارت اطلاعات قرار می گیرند و تمامی اسناد و مدارک فعالیت های مشکوک و جنایات آنان برای ارائه به مقام قضایی جمع آوری می شود. 🔹️در نهایت در سال ۱۳۹۰ افراد دخیل در پرونده توسط سربازان گمنام امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) علی رغم پیچیدگی ها و مشکلات خاص پرونده دستگیر شدند. 🔹️بازجویی ها توسط متبحر ترین کارشناسان آغاز می شود،"عباس غفاری" بدون هیچ گونه انکار و ممانعتی به تمامی مراتب پرونده اعتراف می کند.شرح ارتباطات غفاری با رحیم مشایی بسیار مفصل است. 🔹️با رهنمودهای عارف و فقیه بزرگ اسلام علامه حسن زاده آملی رضوان الله علیه که در علوم غریبه مهارت داشتند،بازجویی از مرتاض هندی که به شدت مقاومت می کرد نیز انجام می شود.اعترافات مرتاض هندی حقایق بسیاری را روشن می سازد.حقایقی عجیب و بعضاً غیرقابل باور برای عموم. 🔹️یکی از اهداف شوم این جن گیر و مرتاض هندی اجرای یک ترور بزرگ در تهران بود که با عنایات و الطاف حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه این نقشه شوم و شیطانی در نطفه خفه شد.
🔹️به دلیل پیشینه شیطانی این مرتاض و داشتن مهارت‌های شیطانی در روند بازجویی این شخص به شدت مقاومت می‌کرد و با داشتن مهارت‌ها و اجرای کردن آنها بازجویی را به اختلال انداخته بود به همین دلیل سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی شریف به بیت آیت الله حسن‌زاده آملی رفتند و با در میان گذاشتن ابعاد پرونده و بازجویی از آیت الله حسن‌زاده آملی کمک خواستند 🔹️بعد از گفتن یک سری نکات و رهنمودهای متین آیت الله حسن‌زاده آملی سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات توانستند در بازجویی‌های آخر نکات جالبی از این شخص متوجه شوند و خود شخص نیز به اعمال شیطانی خویش اعتراف کرد.
هدایت شده از محمدیاسین/محمدجواد جودکی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 بین دعواهاتون، بشینید با خودتون، تجربه صفین را مرور کنید
هدایت شده از hadhak4381
راه حق✌️ اصلح کیست ؟! ❇️ بیشترین تکرار رهبری از ویژگی های نامزد اصلح در طول ۲۸ سال گذشته : 🔺۳۳ مرتبه : مدیریت اجرایی قوی 🔺۳۰ مرتبه : شیوه تبلیغات صحیح 🔺۲۸ مرتبه : پایبند به مبانی 🔺۲۱ مرتبه : خستگی ناپذیر و جهادی 🔺۲۰ مرتبه : صمیمی و خدمتگزار مردم 🔺۱۹ مرتبه : استکبار ستیز و شجاع 🔺۱۸ مرتبه : دارای ایمان و تقوا و توکل 🔺۱۶ مرتبه : پرهیز از بداخلاقی انتخاباتی 🔺۱۵ مرتبه : شناخت نیاز و درد جامعه 🔺۱۱ مرتبه : دارای تدبیر بصیرت و برنامه 🔺۱۱ مرتبه : مبارزه با بی عدالتی 🔺۱۱ مرتبه : آرمان ها و پیشرفت کشور 🔺۱۰ مرتبه : ساده زیست و غیر اشرافی 🔺۷ مرتبه : التزام به قانون 🔺۶ مرتبه : نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی 🔺 ۵ مرتبه : دوری از فساد ، امانت دار 🔺۵ مرتبه : توجه به نظرات و توانایی مردم 🔺۲ مرتبه : صادق و روراست
بیانات حجت‌الاسلام ادیانی در ۱۴۰۳/۱۲/۹: امروز برای حراست از خون شهدا و قدردانی ازخودگذشتگی آن‌ها باید در انتخابات شرکت کنیم و حماسه‌ای بزرگ در برابر بدخواهان نظام رقم بزنیم.
هدایت شده از تبلیغات
🔻حکمت هفتاد و سوم نهج البلاغه 🔻هر روز یک حکمت👇👇 🔻ضرورت خودسازى رهبران و مديران (اخلاقى ، تربيتى ، مديريتى) 🌷 مَنْ نَصَبَ نَفْسَهُ لِلنَّاسِ إِمَاماً فَلْيَبْدَأْ بِتَعْلِيمِ نَفْسِهِ قَبْلَ تَعْلِيمِ غَيْرِهِ وَ لْيَكُنْ تَأْدِيبُهُ بِسِيرَتِهِ قَبْلَ تَأْدِيبِهِ بِلِسَانِهِ وَ مُعَلِّمُ نَفْسِهِ وَ مُؤَدِّبُهَا أَحَقُّ بِالْإِجْلَالِ مِنْ مُعَلِّمِ النَّاسِ وَ مُؤَدِّبِهِمْ . 🌹كسى كه خود را رهبر مردم قرار داد ،بايد پيش از آن كه به تعليم ديگران پردازد ، خود را بسازد ، و پيش از آن كه به گفتار تربيت كند ، با كردار تعليم دهد ، زيرا آن كس كه خود را تعليم دهد و ادب كند سزاوار تر به تعظيم است از آن كه ديگرى را تعليم دهد و ادب بياموزد.
هدایت شده از تبلیغات
🔻حکمت هفتاد و چهارم نهج البلاغه 🔻هر روز یک حکمت👇👇 🔻نزدیک شدن مرگ(اعتقادی) 🌹نَفَسُ الْمَرْءِ، خُطَاهُ إِلَى أَجَلِهِ. 🌷هر نفس انسان، گامى بسوى مرگ است، يعنى با هر نفسى كه انسان مى كشد در واقع يك قدم بسوى اجل خود نزديكتر ميشود.
🔻وزیر کشور اوکراین که همیشه ایران رو متهم به شلیک عمدی به هواپیمای اوکراینی میکرد ، بعد ها در اثر شلیک اشتباهی پدافند ارتش اوکراین به همراه 16 نفر دیگه مُرد و به سزای تهمت های خودش رسید.
هدایت شده از .
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت سوم نهج البلاغه 🌷نخل عار است، و ترس نقصان، تنگدستی زیرک را از برهانش لال کند، و انسان تهیدست در دیارش غریب است.
هدایت شده از .
🔸 شهید مجید فیروزی نیا 🔸 تاریخ شهادت :1402/09/24 🔸 محل شهادت : راسک 🔸علت شهادت : حمله تروریستی 🔹شهید مدافع وطن مجید فیروزی نیا طی حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی جیش الظم در دهه فاطمیه سال 1402به همرا 10تن از مدافعان امنیت به خیل عظیم شهدا پیوست.
هدایت شده از .
40.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢کلیپ بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص انتخابات
هدایت شده از یا فاطمه زهرا (س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شهدا 🌴🌴🌴🌴🌴 خوشا آنان که با عزت زگیتی بساط خویش برچیدند و رفتند 🌷🌹🌷🌹🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻درمان آلزایمر چیست؟ 🌷استاد فاطمی نیا: در تعقیبات نماز صبح از از تهذیب شیخ طوسی آورده که بعد از نماز صبح ده مرتبه بگویید: "سُبْحَانَ اللَّهِ الْعَظِيمِ وَ بِحَمْدِهِ وَ لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ إِلا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ"1 این ذکر واکسن آلزایمر است. آلزایمر(جنون و افسردگی پیری) الان در دنیا طوفان کرده است، دنبال راه حلی برای جلوگیر آن هستند، در حدیث داریم که هر کس این دعا را ده مرتبه بعد از نماز صبح بگوید،از کوری و جنون پیری محفوظ می ماند.