eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور؛ اگر دیروز نقطه درگیری در شلمچه،دشت آزادگان، هویزه و طلائیه بود امروز میدان نبرد صندوق رأی است و باید با حضور آحاد مردم پای صندوق رأی دشمن را شکست داد. ..................................................
🖼اینفوگرافی حمایت و هویت بخشی به دختران در دولت شهید جمهور
مقام معظم رهبری مدظله العالی بالخصوص حجّ امسال، حجّ برائت است... [به خاطر] آنچه امروز در غزّه و فلسطین دارد اتّفاق می‌افتد.
🔻# گزارش_تصویری☝️🔻فضاسازی انتخاباتی اماکن و معابر عمومی سطح شهر باغین 🔴در راستای تبلیغ و اطلاع رسانی پیرامون مشارکت عمومی و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر۱۴۰۳، اماکن و معابر عمومی سطح شهر باغین با نصب برنما و پرتابل فضاسازی گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در فراق دوست مراسم وداع با شهید مدافع امنیت اصغر خلیلی مهر در شهرستان ایذه 🔹گفتنی است شهید خلیلی مهر (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) حین انجام ماموریت توسط افراد مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
📌 معیار؛ اگر کسی در راه ولایت فقیه هزینه نداده است، شایستگی برای مسولیت ندارد!!!!! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
💢 🔻حماسه انتخابات تکمیل کننده حماسه بدرقه شهیدان خدمت است. بیانات در حرم مطهر امام خمینی (ره) ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
🔻گزارش تصویر 🇮🇷فضاسازی انتخاباتی ریاست جمهوری در سال۱۴۰۳،سردرب فرماندهی انتظامی شهرستان مهران
🔻امسال حج ما،((حج برائت))است. 📌ارزش حج ترک حج مساوی با است. در روایت آمده که مسیحی و یهودی امّت من کسانی هستند که برای آن‌ها واجب شده اما نمی‌روند! این مساوی با کفر است. می‌‌فرماید ارزش حج مقبول از بیست نماز نافله بالاتر است. کسی که یک هفته طواف کند و نمازهای حج و طواف را خوب بخواند، خداوند آن شخص را مورد مغفرت قرار می‌‌دهد.
🔻فضا سازی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در انتظامی استان ایلام
💠حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان (حجت‌الاسلام بابایی )به عنوان کارشناس دینی در برنامه تلویزیونی( به ره و رووناکی_ به سوی روشنایی) مرکز 🔰موضوع برنامه:انتخابات ،جهاد عقیدتی وسیاسی 📌ساعت وتاریخ پخش:ساعت ۱۲:۰۰مورخه ۲۰خرداد۱۴۰۳ ✅برنامه 20 خرداد 1403 را در تلوبیون ببینید http://www.telewebion.ir/episode/0xd6ff962
فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان از كشف 300 كيلوگرم موادمخدر در مناطق مرزي سراوان خبر داد.
کارشناس پليس فتا فراجا به شهروندان توصيه کرد : مراقب کلاهبرداري مجرمان سايبري با ترفند دريافت هديه 20 گيگ اينترنت رايگان رياست جمهوري باشيد.
نماهنگ "شهید جمهور" کاری از معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساع.س انتظامی https://www.aparat.com/v/vefac84
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹آشنایی با آیه ها  🏵 این آیه به صراحت و با تأکید بسیار می‌گوید که قرآن از تحریف مصون است و مصون خواهد ماند. 📖سوره مبارکه  حجر  (  آیه ۹ )   ضمانت به حفظ و نگهداری، منحصر به قرآن است و خداوند نسبت به کتب آسمانی پیشین چنین ضمانتی نداده و در عمل هم آنها را تحریف شده می‌داند.