eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹آیا پوشیدن لباس سیاه برای عزای اهل‌بیت کراهت دارد؟ ـــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/PR_Police
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
𖣔﷽𖣔 🔻عاشقانت می‌فروشند عیش را غم میخرند دل به پای روضه میریزند ماتم میخرند... باز هم شیر حلال مادران تأثیر کرد «بچه‌ها دارند از بازار می‌خرند»
پیروز قطعی این انتخابات نظام جمهوری اسلامی است /افزایش مشارکت نسبت به دور اول رای اعتماد مردم به انقلاب بود. منتخب مردم،رئیس جمهور همه ی ایران است و خدای سیدالشهداء علیه السلام رئیس جمهور منتخب را در راه تلاش برای سعادت و خدمت به همه‌ی مردم ایران، یاری کند.
𖣔﷽𖣔 🔻مولا امیرالمومنین علی فرمودن: هرگاه آن نشد که تو میخواهی، آنچه را هست بپذیر!
🔻حکمت ۱۶۹ نهج البلاغه ؛ آینده نگرى (اخلاقى، اعتقادى)🔻 قَدْ أَضَاءَ الصُّبْحُ لِذِی عَیْنَیْنِ. امام(علیه السلام) فرمود: صبح براى آنها که دو چشم بینا دارند روشن است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی: دست در دست هم پیش بروید؛ شک نداشته باشید که خدای متعال این چنین ملتی را این چنین دلهای صادقی را، این چنین گامهای استواری را کمک و حمایت خواهد کرد.
🇮🇷بخشی از پیام رهبر انقلاب به مناسبت انتخابات ریاست‌جمهوریِ چهاردهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه خوانی رییس‌جمهور شهید: ارزش هیچ چیزی مانند ارزش گریه کردن برای اباعبدالله نیست😭🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: نسل جوانِ انقلابی نمی‌گذارد کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند اینکه کسانی بخواهند کشور را غرق کنند در فرهنگ غربی و گرایش به فرهنگ غربی را روز‌به‌روز در کشور توسعه بدهند، این واقعیّتی است؛ بله، وجود دارد... امّا اینکه اینها بتوانند انقلاب را از خطّ خود منحرف کنند و کشور را در فرهنگ غربی غرق کنند، بدانید که قطعاً چنین چیزی اتّفاق نخواهد افتاد.
🌍 صدای زوزه ی گرگ ها بلند شد ! وزیر خارجه آمریکا، پیش‌شرط‌های احیای مذاکرات با دولت پزشکیان را اعلام کرد!! 🔹به گزارش سرویس سیاسی ، آنتونی ، وزیر خارجه آمریکا با اشاره به درخواست دولت ایران و شخص مسعود ، پیش‌شرط‌های مذاکره مجدد با ایران را اعلام کرد. 🔹 او با استقبال از این تصمیم ایران، گفت: اگر ایران می‌خواهد به مسیر مذاکره باز گردد، پیش‌شرط‌هایی را باید در نظر بگیرد. 🔹بلینکن اذعان کرد: ایران باید روابط خود با و را قطع و فروش سلاح و نفت به این کشورها را متوقف کند. همچنین، ایران باید به تمام بندهای برنامه جامع اقدام مشترک () برگردد و اجازه بازرسی بی‌قید و شرط تاسیسات اتمی را بدهد. 🔹وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: ایران همچنین باید از کلیه معاهدات بین‌المللی مانند و خارج شود. 🔹وی با اشاره به آنچه که او ضرر به منافع و برشمرد، تصریح کرد: ایران باید قبل از شروع مذاکره، تمام صدمات به منافع آمریکا و اسرائیل را که از سوی نیروهای نیابتی‌اش در یمن، عراق، سوریه و حزب‌الله لبنان و نیز عملیات انجام شده، در اسرع وقت جبران نماید.!! 🔹او همچنین با اشاره به چندین پیش‌شرط دیگر برای دولت ، در پایان گفت: هیچ تضمینی برای قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات، وجود ندارد و هیچ پیش‌شرطی از ایران را نخواهد پذیرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جلسه دونفره جلیلی و پزشکیان 🔹️جلیلی: ساعاتی پیش با دکتر پزشکیان جلسه داشتم و به ایشان گفتم ما وظیفه خود میدانیم که در مسیر انقلاب، مسیر کشور و قوای سه گانه از جمله دولت و رئیس جمهور محترم منتخب در این کمک کنیم و این وظیفه ما است. 🔹️اگر جایی دیدیم که خطایی اتفاق می افتد در جایگاه خودمان مسئول هستیم کمک کنیم تا آن خطا اصلاح شود. نباید سکوت کنیم و بگوییم رقیب ما بوده است.
رای قومیت ها به آقای پزشکیان نکته قابل توجه در این نموداره.....
🔴 مشارکت 49.8% اعلام شد، جمهوری اسلامی میتونست به راحتی رندش کنه بگه ۵۰ درصد اما اندازه‌ی اون دو دهم درصد هم به مردم دروغ نگفت‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖼هرروز خود را با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز کنیم: 🪧تقویم امروز: 📌 یکشنبه ☀️ ۱۷ تیر ۱۴۰۳ هجری شمسی 🌙 ۱ محرم ۱۴۴۵ هجری قمری 🎄 7 جولای 2024 میلادی 📖حدیث امروز: 🔅امام صادق(علیه السلام): 🔴خداوند نماز هاى پنجگانه را در بهترين ساعت‌ها بر شما واجب كرد. بنابراين پس از نمازها دعا كنيد. 📚خصال: ج۱ ، ص۲۷۸ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌ 🔖مناسبت امروز: ♦️آغاز سال ۱۴۴۶هجری قمری 🔸روز بزرگداشت محتشم کاشانی وشعروادبیات آیینی
🌹آشنایی با آیه ها  🏵در این آیه از سنین بالا بخاطر سختی‌هایش به اَرذَل‌العمر تعبیر کرده، یعنی دوره پست زندگی . 📖سوره مبارکه  نحل  (  آیه  ۷۰ ) خداوند مؤمنین متّقی و نیکوکار را از عوارض پیری حفظ می کند. خصوصاً آنها که اهل علمند و به علم الهی عاملاند، چون مظهر اسم علیم خدا می شوند، بقدرت خدا، تا حدود زیادی از این عوارض مصون‌اند.
📊رشد اقتصادی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ : دهه اول محرم را وقف عزای سیدالشهداء (علیه السلام)کنید
شرعی عزاداری لباس سیاه در عزاداری اهل بیت علیهم السلام
🇮🇷بخشی از پیام رهبر انقلاب به مناسبت انتخابات ریاست‌جمهوریِ چهاردهم: ☘شایسته است رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند.☘
🔻کوفیان در دلشان کینه زهراست نیا
💠حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی) 🔻زن مسلمان باید در راه فرزانگی و علم و در راه خودسازی معنوی و اخلاقی تلاش کند.