eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹️صبح امروز مراسم رونمایی از کتاب "فقط برای سه روز"خاطرات شهید مرزبانی محمدمهدی احمدی با حضور مسئولان استانی و خانواده شهید در محل نمازخانه شهیدعلی دوست زاده ستاد مرزبانی استان خراسان شمالی برگزار گردید.
اولسنا بِالحَقّ... رو کرد به پدر و گفت: مگر ما بر حق نیستیم؟ پدر گفت: آری... پس نشان داد که از مرگ باکی ندارد...
شهدایمان یاد کنیم با یک صلوات الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم
🔻حکمت ۱۷۳ نهج البلاغه ؛ ارزش مشورت ها(اخلاقى، اجتماعى)🔻 مَنِ اسْتَقْبَلَ وُجُوهَ الاْرَاءِ عَرَفَ مَوَاقِعَ الْخَطَإِ. امام(علیه السلام) فرمود: کسى که از آراى مختلف استقبال کند (و نظرات متفاوت را بررسى نماید) موارد خطا را خواهد شناخت.
🌸حدیث روز 🖤 امام صادق (ع) می فرمایند : حسین (ع) خون قلبش را در راه خدا بخشید تا بندگان را از جهالت و گمراهی نجات دهد.
🏴 حی علی العزا ... فی ماتم الحسین علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹آشنایی با آیه ها  🏵این آیه، فرمان‌نامه‌ای جامع است که خداوند بر بشر فرض کرده یعنی واجب ساخته است . 📖سوره مبارکه  نحل  (  آیه  ۹۰ ) احسان خدا ابتدایی است، یعنی به همه ابتداءً احسان می کند، مثل خورشید به همه می‌تابد و مثل باران به همه می بارد. اما بعدش تأمّل می کند: هرکس که شکر کرد، احسان را بر او‌ بیشتر می‌کند؛ و هرکس کفران کرد از دایرهٔ احسان خارجش می سازد. ما نیز باید چنین کنیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
51.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پخش مستند بیست و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان انتظامی استان البرز در برنامه راه روشن از شبکه قرآن زمان پخش: روز شنبه مورخه ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ راس ساعت ۱۴:۳۷
🔻ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت : مردی خدمت امام حسین (علیه‌السلام) آمد و عرض کرد: من مردی گنهکارم و قدرت ترک گناه ندارم. مرا موعظه ای کن. 🔻 سیدالشهدا (علیه السلام) فرمود: پنج کار انجام بده و هر چه می‌خواهی گناه کن . 🔻اوّل: رزق و روزی خدا را نخور، هر چه می خواهی گناه کن. 🔻دوم: از ولایت و قلمرو حکومت خدا بیرون برو، هر چه می‌خواهی گناه کن. 🔻سوم: جایی را پیدا کن که خدا تو را نبیند، هر چه می‌خواهی گناه کن . 🔻چهارم: وقتی فرشته مرگ (عزرائیل) برای قبض روح تو می‌آید، او را از خودت دور ساز، هر چه می‌خواهی گناه کن. 🔻پنجم: وقتی مالک دوزخ تو را وارد جهنّم می‌کند، اگر می‌توانی وارد نشو، و هر چه می‌خواهی گناه کن.
مقام معظم رهبری"مدظله العالی " قطعا اسلام زنده ی به عاشورا و حسین بن علی است
🔻امام خامنه‌ای عزیز(سایه‌اش پایدار) 🔻امر به معروف و نهی از منکر که در واقع به نوعی زیربنای همه‌ی حرکات اجتماعی اسلام است که بِها تُقامُ الفَرائِض.
عاشورا پیامها و درسهایی دارد. عاشورا درس میدهد که برای حفظ دین، باید فداکاری کرد. درس میدهد که در راه قرآن، از همه چیز باید گذشت. درس میدهد که در میدان نبرد حق و باطل، کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان، شریف و وضیع و امام و رعیت، با هم در یک صف قرار میگیرند
ورود ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی به تیپ دوم یگان های ویژه و شرکت در مراسم سوگواری دهه اول محرم