eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻🔺 فاصله مرزهای شش‌‎گانه تا شهر‎های عراق 🔹با آغاز رسمی عملیات سفر اربعین از ابتدای ماه صفر 6 مرز مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین و باشماق از روز جمعه 27 مرداد پذیرای زائران اربعین شده‌اند. 🔹ستاد مرکزی اربعین طی اطلاعیه‌ای از زائرانی که در مسیر مهران هستند، درخواست کرد تا از مرز خسروی، تمرچین و باشماق به عراق سفر کنند.
هدایت شده از شوق دیدار
رهبر کبیر انقلاب اسلامی: خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می دانیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انعکاس حضور حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در استان خراسان شمالی و پوشش خبر مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان شمالی در خبرگزاری ها و کانال ها در فضای مجازی استان
هدایت شده از Mobaleq313
🔻شهادت در راه عزت شهید اسماعیل هنیه: 🚩 ما سنگینی امانت و مسئولیت قضیه فلسطین را احساس می کنیم و این مسئولیت هزینه هایی دارد و ما برای آن آماده هستیم؛ شهادت در راه خدا، شهادت در راه فلسطین و شهادت در راه عزت و سربلندی این امت.
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم| جمعه ۱۱ مرداد۱۴۰۳ ۲ آگوست ۲۰۲۴ میلادی ۲۷ محرم ۱۴۴۶ هجری قمری 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 قَالَ علی (علیه السلام): عَرَفْتُ اللَّهَ سُبْحَانَهُ بِفَسْخِ الْعَزَائِمِ، وَ حَلِّ الْعُقُودِ، وَ نَقْضِ الْهِمَم. خداشناسى در حوادث روزگار (اعتقادى): و درود خدا بر او، فرمود: خدا را از سست شدن اراده هاى قوى، گشوده شدن گره هاى دشوار، و درهم شكسته شدن تصميم ها، شناختم. حکمت ۲۵۰ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🔻پوستر 👈شجاعت شهید هنیه، از دشمنانش بسیار بزرگ تر بود. 👈شهید هنیه، قهرمان مقاومت فلسطین بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹عالم برمحور حسین (ع) است. 🔻مصاحبه با رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله گوهری در مورد محرم و اربعين حسيني
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره): شما در سوراخ‌ها خزیده و دست به جنایتی ابلهانه زده‌اید که به خیال خام خودتان، ملّت شهیدپرور و فداکار را با این اعمال وحشیانه‌ بترسانید، نمی‌دانید که در قاموس واژه‌ی وحشت نیست.
هدایت شده از مرزبانی گیلان
🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: 🔹«رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما شهید هنیه را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت... ما در این حادثه‌ی تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم.» ۱۴۰۳/۵/۱۰
هدایت شده از تبلیغات
🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" 🔻یقیناً به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شخصیت های برجسته ای همانند شهید اسماعیل هنیه که عمرشان را در راه مجاهدت و مبارزه گذرانده اند، حیف است که در بستر بیماری بمیرند اینها شایسته مرگی فراتر از مرگ های طبیعی هستند، مرگی عزتمندانه و مردانه همانند زندگی شرافتمندانه ای که داشتند.
هدایت شده از روابط عمومی یگان ویژه قم
السلام علیک یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
هدایت شده از نبی نیا
𖣔﷽𖣔 🔻مراسم افتتاحیه مدرسه ۱۲ کلاسه هوشمند "شهیدامنیت محمد یاسمی" در شهرستان ایوان استان ایلام 🔻این مدرسه با حضور خان محمدی ریاست نوسازی مدارس کشور، فریدون همتی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی، هژبری معاون عمرانی استانداری ایلام ،حسینی رئيس برنامه و بودجه استان، حمره رئيس نوسازی مدارس استان، دیگر مسئولین استان و شهرستان و جمعی از خانواده های معظم شهدا افتتاح  گردید. 🔻 همتی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه گفت : خیلی خوشحالم که این مدرسه که به نام شهیدامنیت محمد یاسمی است امروز در روز شهادت اسماعیل هنیه افتتاح شد و امید است که دانش آموزانی خوب و نیکو را در این مدرسه همچون شهید یاسمی پرورش دهیم تا اینده سازان کشور عزیزمان باشند 🔻اکبری فرماندار شهرستان ایوان عنوان کرد: لازم است یادی کنیم از شهید مدافع امنیت محمد یاسمی که یکی از دانش آموزان و قاریان و حافظان برتر در دوران تحصیل خود بودند و در تهران در حین انجام وظیفه جان خود را فدای میهن کرد.
هدایت شده از تبلیغات
🔻حجاب و عفاف در قرآن کریم👇 🌹ای فرزندان آدم، محققا ما لباسی که ستر عورات شما کند و جامه‌هایی که به آن تن را بیارایید برای شما فرستادیم، و لباس تقوا نیکوترین جامه است. این سخنان همه از آیات خداست (که به بندگان فرستادیم) شاید خدا را یاد آرند. آیه۲۶سوره اعراف 🔻محل نزول: 🌹این آیه در مکه بر پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله نازل گردیده است.  🔻شأن نزول: 🌹سبب نزول آیة چنین بوده كه مشركین عرب از طوایف ثقیف و بنى‌عامر بن صعصعة و خزاعة و بنى مدلج و جماعت دیگر را عادت بر آن بود كه با حالت برهنگى خانه كعبه را طواف می‌نمودند. مردان در همه اوقات و زنان در اوقات شب و طواف با حالت برهنگى و جامه كندن را نوعى از عبادت محسوب می‌داشتند و به گمان خود چنین مى گفتند: لباسى را كه با آن به گناه پرداخته ایم، روا نباشد كه با آن به طواف خانه كعبه پردازیم. سپس خداوند این آیه را فرستاد و آنان را از طواف خانه كعبه با برهنه بودن بازداشته و به آن‌ها فهمانید كه پوشانیدن عورت و پرهیزكاربودن و كار نیك انجام دادن بهتر از جامه كندن و با برهنگى طواف خانه كعبه كردن است.
هدایت شده از نبی نیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
𖣔﷽𖣔 🔻 لَاتُقَاتِلُوهُمْ حَتَّى يَبْدَءُوكُمْ، فَإِنَّكُمْ بِحَمْدِ اللَّهِ عَلَى حُجَّةٍ 🔻 با دشمن جنگ را آغاز نكنيد تا آنها شروع كنند، زيرا بحمد اللّه حجّت با شماست! 🔻(نامه ۱۴ نهج البلاغه)
هدایت شده از دیده بان سمنان
🔻حکمت ۲۲۳ نهج البلاغه ؛ حیاء و عیب پوشى(اخلاقى، اجتماعى)🔻 مَنْ کَسَاهُ الْحَیَاءُ ثَوْبَهُ، لَمْ یَرَ النَّاسُ عَیْبَهُ. امام(علیه السلام) فرمود: کسى که حیا لباس خود را بر او بپوشاند، مردم عیب او را نخواهند دید.
هدایت شده از م ر
پیام سردار سلامی در پی شهادت شهید فواد شکر به صهیونیست ها: حامیان آن باید منتظر خشم مقدس و انتقام سخت و حتمی مجاهدان مومن، مصمم و بااراده اضلاع مقاومت اسلامی و خونخواهی آن‌ها باشند.