eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺احتمالا پیکر سید حسن نصرالله در کربلا دفن می‌شود 🔹برخی رسانه‌ها مدعی شدند: رایزنی های فشرده و گسترده در سطوح عالی ایران، لبنان و عراق در حال انجام است و احتمالا پیکر سید حسن نصرالله با هواپیمای ریاست جمهوری به کربلای معلی منتقل می شود تا در حرم مطهر به خاک سپرده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با نصرالله تا خدا 🌹 🎙 : من با حب به سید حسن نصرالله به خدا تقرب پیدا میکنم ... 📚 لحظاتی از سخنرانی علامه محمدتقی مصباح یزدی (قدس‌سره) در بین رزمندگان حزب الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مادر شهید خرازی: آرزو می‌کنم هنگام مرگم، پسرم به بالینم بیاد 🔸طیبه تابش مادر سردار شهید حاج حسین خرازی در سن ۸۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
💢 ترور ناجوانمردانه پلیس در خاش 🔺 مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، طی اطلاعیه ای، از ترور یکی از پرسنل خدوم و زحمتکش یگان تکاوری شهرستان خاش خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: ساعاتی قبل استوار "رامین ولایتی " از کارکنان یگان تکاوری شهرستان خاش، به صورت ناجوانمردانه توسط اشرار مسلح ترور و آسمانی شد. 🔻اخبار تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : 🔻مکتب شهید پرور سید حسن نصرالله با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت / سید مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این مکتب شهید پرور با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.
پشتیبانی‌های بدون چون و چرای آمریکا از رژیم صهیونیستی با ارایه بزرگترین بسته حمایت نظامی به مبلغ ۱۴ میلیارد دلار به این رژیم کودک‌کش، به اوج خود رسیده است.
72.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻امام خامنه ای : سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.
🔻 کشتار مردم بی دفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هار صهیونیست را برای همه آشکار کرد، و از سوئی کوته‌نظری و سیاست ابلهانه‌ی سران رژیم غاصب را به اثبات رساند.
▪️بخشی از بیانات شهید سیدحسن نصرالله در آخرین سخنرانی که داشتند: 🔻ممکن است مدت زیادی در میان شما نمانم. ممکن است تمام سطح اول رهبری از جمله من کشته شوند. رویه‌هایی اندیشیده شده است تا در صورت وقوع این حالت فوق‌العاده آماده باشیم.
🔻فَعَاوِدُوا الْکَرَّ، وَاسْتَحْيُوا مِنَ الْفَرِّ، فَإِنَّهُ عَارٌ فِي الاَْعْقَابِ، وَ نَارٌ يَوْمَ الْحِسَابِ 🔻 پى در پى حمله كنيد و از فرار شرم داريد، زيرا فرار در جنگ، لكّه ننگى براى نسل هاى آينده و مايه آتش روز قيامت است، از شهادت خرسند باشيد و به آسانى از آن استقبال كنيد. .... «شما برتريد، خدا با شماست، و از پاداش اعمالتان نمى كاهد».
🔻فتوای تاریخی امام خامنه‌ای در حمایت از مقاومت لبنان بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند. والسلام على عباد الله الصالحين سید علی خامنه‌ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻تصویر شهید سید حسن نصرالله بر ضریح حضرت زینب (س) ... زائران حرم عمه سادات ، تصویر شهید نصرالله را بر ضریح قرار داده و به سوگواری پرداختند .
🔻رهبر معظم انقلاب اسلامی: سید عزیز مقاومت در حالی شهید شد که سرگرم طرّاحی برای دفاع از مردم بی‌پناه ضاحیه‌ی بیروت و خانه‌های ویران‌شده و عزیزان پرپرشده‌ی آنان بود.