گر بپرسی :کی بمیرم با چه ذکری در کجا؟!
پاسخ آید: در محرم،یا حسین،یا کربلا :) ️❤️🩹
ـ ببین یه چیزی تو پرانتز بهت بگم:
پس امام حسین خیلی دوستت داشته که گفته تورو تو اسم کسایی که تو محرم نوکرش باشن بنویسنا حواست باشه. . .️ 🙂
بیمآرفَقَطدَرطَلَبِلُطفِطَبیباَست؛
مآمُنتَظِرِنُسخِهـےِدَرمآنِحُسینیم❤️🩹:)️