تو این موکبه دارن همبرگر میدن ولی انقدر صف طولانیه میگن بهتون نمیرسه واینستید🙂🙂🙂🙂
دارن همبرگر میگیرن و من مثل دختر بچه های مظلوم زل زدم به همبرگرِ توی دستشون🙂🙂🙂🙂
#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/3207 ژیمناستیک اصلا ورزش خوبی واسه ی بدن نیست چون آسیبش خیلی زیاده
بعترین چیز همون شنا عه
- مگه قراره بقالی سر کوچه بنویسمش؟ یه جای خوب میبرمش.
شنا جای خود.
#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/3219 خدا رحمتش کنه. کی بود؟
- یه پسره تو اینستا که ویدیو های کمپینگ و اینا میذاشت.. طبیعت لاور بود.
#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/3217 مهم جاش نیست. کلا پر آسیبه، توی همه جای دنیا همینه.
- خیر. با تدریس درست، مراقبت و استعداد خودِ بچه اتفاقی نمیافته.