eitaa logo
دانلود
چشمم
https://eitaa.com/ir_mohebin/101660 - التماسِ دعا بچه ها!
https://eitaa.com/Pardox5/4385 من چیکار کنم واقعا:(( بنده خدارو دارم ازار میدم - بلاتکلیف نذارش نمیخوای بهش بگو.
آنقدر محتاج دعام که فقط خدا میدونه - من هیچ فرقی با شما ندارم. چه بسا دعای من نگیره ولی شما چرا! خلاصه که بیاید همه برای هم دعا کنیم:)
https://eitaa.com/Pardox5/4352 چرا انگشت حلقه ، انگشتر انداختی ؟🙂😂 - دستِ راستمه خاله. ویک آپ.
چپه خاله. چپپپ https://eitaa.com/Pardox5/4392 - وا
چرا دست چپمه پشمام😂
بخدا مجردم.
نه دست راستمه.
من هیچوقت ساعتمو تو دست چپ ننداختم.
آینش شاید اینجوریه😐
اه ببینید چیکار می‌کنید.