eitaa logo
دانلود
https://eitaa.com/Pardox5/4352 چرا انگشت حلقه ، انگشتر انداختی ؟🙂😂 - دستِ راستمه خاله. ویک آپ.
چپه خاله. چپپپ https://eitaa.com/Pardox5/4392 - وا
چرا دست چپمه پشمام😂
بخدا مجردم.
نه دست راستمه.
من هیچوقت ساعتمو تو دست چپ ننداختم.
آینش شاید اینجوریه😐
اه ببینید چیکار می‌کنید.
میشه رو به حرم حضرت ابوالفضل بگی خودت حل کنه(:؟ - فردا می‌ریم نجف انشاالله. ببینم قسمت‌ میشه دوباره برم حرمشون.
میشه برای دعا کنید امشب ؟🙂 - شما هم همچنین🥲