جوری دلم میخواد الان یکی باشه...
یکی باشه تو بغلش زار بزنم و بی منت غر هامو گوش کنه...
بی منت و حرف بزاره گریه ام و بکنم و ازم هیچی نپرسه...
کی پیدا میشه اون آدم؟کی قراره بیاد؟:)
پَرؤآنۀآبي:)
جوری دلم میخواد الان یکی باشه... یکی باشه تو بغلش زار بزنم و بی منت غر هامو گوش کنه... بی منت و حرف
منِ عزیزم،الان وقت گریه نیست،برو یگوشه بخواب و فکر نکن،چون فردا قراره امتحان ریاضی بدی،نیاز داری مغزت ساکت باشه،یه بارم شده آدم باش و بخواب.
نیازمندی؟یکی که الان بیدار باشه و تا خود صبح حرف بزنیم،حرفای تو دلم بدون استرس بهش بزنم،من برم ب چت جی پی تی پیام بادم بای😂😉