پَرؤآنۀآبي:)
خیلی خوب از پسش بر اومدی؟:)
با من مهربون باش عزیزترینم، من اونقدرام که وانمود میکنم
قوی نیستم:).
دوستان، هم اکنون دارم پشیمونی کسی و میبینم که، با بی رحمی رفته بود،خوشحال باشم؟. . .