سلام دوستان،
برای رفتن سال ۱۴۰۴،میتونم تک تک تونو شیرینی بدم،انقدر که این سال منفور بود.
جدا از اون،دم کسایی که امسال خنده اوردن رو لبم گرم ،کسایی که موندن،کسایی که رفتن . . .
بلاخره؛
..
هر اومدن،رفتنی داره. . .
اگرچه که یه دنیا تلخه رفتن. . .
..
اونایی که تو زندگیم موندن،تاج سرن،اونایی که رفتن،دمشون گرم ،چون یه زمانی حال دلم باهاشون خوب بود.
به هر حال ،
دوست تون دارم🎀🛐✨ 🦋
..
عیدتون مبارک اهالی پروانه آبی:)
پَرؤآنۀآبي:)
مثل آخرش که میریم توی تابوت:)
رابطه مون مثل عمر مون کوتاه بود:). . .
پَرؤآنۀآبي:)
این پروانه ها میگیرن هی سراغ اتو ازم:)🦋
بهشون قول دادم که میای. . .
روم و زمین نزن:))))))