.
انسانهای زخمی را بیشتر دوست دارم؛ آنهایی که رنج کشیدهاند، چون دلشان عمیقتر میتپد. کسی که درد را فهمیده باشد، مهربانی را هم بهتر میفهمد. شاید به همین دلیل است که بعضی دلها، با وجود تمام شکستگیها، هنوز زیبا میمانند.
- داستایوفسکی:))
دروازه باز شد و من،بعد از مدتها،
تصمیم گرفتم وارد دنیایی بشم که شاید هیچوقت نباید بهش پا میذاشتم.
اینجا،
عشق بوی آتش میده،پروانهها آبیان،و بعضی نگاهها،خطرناکتر از جهنمن.
میگن هرکس وارد این بازی بشه،
یا عاشق میشه…
یا نابود:)
.
.
«پروانه آبی»
بهزودی آغاز میشه:))