من نمونه فردیم که همیشه به بقیه خوبی میکنه
بقیه براش مهمن ولی ادای افراد بدجنس و
مثله سنگ سفت درمیاره
هدایت شده از "مسیحا به دنبال راه نجات"
اینو فور کنید و اسم کسی که فکر میکنید واقعا زندگی کرده رو بگید *بله بله میتونه تو دنیای فیلم یا کتاب باشه
~سوره ایگنور کنندگان آیه ۱۷۸ میگه که ایگنور کنندگان خیلی بیشورن نکنید بموسا 🌚🦖
پریتویکُمد؛
اینو فور کنید و اسم کسی که فکر میکنید واقعا زندگی کرده رو بگید *بله بله میتونه تو دنیای فیلم یا کتاب
چیزه من نظریه ام اینه کسایی که پنجره شون ویو ی سبز داره و اتاقشون پر از حسه خوبه ، و افرادی که تو خانواده های سمی زندگی نمیکنن
شخصیتموکاملا گم کردم و نمیدونم چه ادمیم فکر کنم باید فعلا بگم روحم متلاشی شده