مطمعنم تو اوقات تلخ نمیتونیم با عکس
یا حرفی انگیزه بگیریم پس فقط میتونم بگم
هیچوقت کنار نکش حتی اگه قراره بری
توی دره حتما یه درختی اونجا نجاتت میده
حتی اگه درختم بشکنه رود خانه ای اونجا
درحال گذره همیشه بدون که اونقدر که نا امیدی
به همون اندازم میتونی امیدوار باشیو
ببینی جلوت چی قرار داره ؛
اینکه زندگی جالبه و عجیب میتونه
هم قشنگ باشه و هم زشت نسبت به
پنجره نگاهت باشد *جمله انگیزشی نیست
هدایت شده از -
691.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوب چی میخاستم بگم؟
آها یادم اومد؛ ماجرا از این قراره که میخام یک چالش میکس شده ی خیلی قفن بیزارم🗿.
منظورم از میکس شده اینکه من بر اساس وایب چنلت میشینم به این فکر میکنم که بهت پلی لیست بدم؟ سناریو بدم؟ یا یک پک میکس شده ی عکس و یک دیالوگ یا شعر یا یک چیزی تو این مایه ها بدم؟ شایدم ویدیو بدم؟ ظرفیتم که زیاد دارم فک کنم...
و راستی نمیخام ایگنور بشممم🌹
الان باید بگم صبح بخیر ولی امتحان دارم
اما اعصاب ندارم پس فقط میگم سلام🌱