eitaa logo
کانال پاتـــــوق دوستـــــان
2.2هزار دنبال‌کننده
117.1هزار عکس
82هزار ویدیو
260 فایل
سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما سروران وبزرگواران کانال پاتوق بهترین جملات زیبا, مذهبی , واشعار وبهترین جملات ناب لینک کانال @Patoghedoostanha
مشاهده در ایتا
دانلود
هر لذتی که می پوشم، یا آستینش دراز است یا کوتاه، یا گشاد به قد من! هر غمی که می پوشم دقیق انگار برای من بافته شده، هر کجا که باشم! شیرکوبیکس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
همـه‌ی آدم‌ها وقتی آرام باشند زشتی ‌هایشان ته‌نشین می‌شود و زلال به نظر می‌آیند ، برای اینکه آدمی را بشناسید قبل از مصرف خوب تکان دهید !! ❖
اگر به ظالم رو بدهی و بگذاری یک انگشت به حقت تجاوز کند، به هزار انگشت هم اکتفا نخواهدکرد! این خود ما هستیم که باید حریم خود رابزرگ در نظر بگیریم.
ﺧﻴﻠﯽ ﻭﻗﺖ‌ﻫﺎ ﺣﻖ ﺁﺩﻣﻮ ﻧﺎﺣﻖ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻦ، اﺫﻳﺖ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻦ، ﺍﻟﮑﯽ ﺗﻬﻤﺖ ﻣﯽ‌ﺯﻧﻦ، ﺑﺮﺍﺕ ﭘﺎﭘﻮﺵ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻦ، ﻣﺪﺭﮎ ﺳﺎﺯﯼ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻦ ﻭ ﺗﻮ ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯽ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﯽ ﺍﺯ ﺣﻘﺖ ﺩﻓﺎﻉ ﮐﻨﯽ، ﻧﻤﯽ ﺗﻮﻧﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﯽ ﺣﻘﺖ ﺿﺎﻳﻊ ﺷﺪﻩ. ﺍﻳﻦ ﻭﻗﺖ‌ﻫﺎ ﻳﻪ ﺁﻳﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺳﺮﺍﻏﺖ، ﺍﺯﺕ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻪ ﻭ ﺍﮔﻪ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﺑﺨﻮﻧﻴﺶ، ﻧﺠﺎﺗﺖ ﻣﯽ‌ﺩﻩ، ﺩﻳﺮ ﻳﺎ ﺯﻭﺩ ﺩﺍﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﺳﻮﺧﺖ ﻭ ﺳﻮﺯ ﻧﺪﺍﺭه.
🌴🇮🇷🌹🇮🇷🌴
🌴🇮🇷💎🇮🇷🌴
خدا دو جا به بندگانش می‌خندد : زمانیکه همه دست به دست هم می‌دهند تا یکی را ذلیل کنند و خدا نمی‌خواهد. زمانیکه همه دست به دست هم می‌دهند کسی را عزیزکنند و خدا نمی‌خواهد. ” نگاهمان به خودمان باشد “ 💕💚💕💚
آرد 140 گرم(1پیمانه) بیکینگ پودر 1ق مربا خوری شکر 140 گرم(3/4 پیمانه) کره 140 گرم(2عدد 50 گرمی ونصفي) تخم مرغ 2عدد وانیل 1/2 ق مربا خوری(پیمانه) موز 1عدد له شده گردو خردشده مقداری ابتدا اردو بیکینگ پودر وباهم الک کنید بزارید کنار. بعد کره و شکرو باهم خوب مخلوط کنید، وقتی کرمی شد. تخم مرغ هارو دونه دونه اضافه کنید و دراخر وانیل بریزید. موزله شده و اضافه کرده و دراخر ارد اضافه کنید، خمیرش کمی سفته، وتوی قالب لوف که کاغذروغنی انداختیم و چرب کردیم. مایه کیک و میریزیم کمی گردو میریزیم و ب مدت 35 دیقه توی فراز قبل گرم شده با دمای 180 میذاریم بپزه. .
۳ عدد هلو متوسط نصف فنجان ماست با ۲٪ چربی 3/1فنجان شکر 3/1 فنجان خامه 4/1 قاشق چای خوری بادام 8/1 قاشق چای خوری نمک مقداری از هلو را در قطعات کوچک، خرد کنید و در کاسه‌ای بریزید. باقی هلو را در مخلوط‌کن با هم مخلوط کنید. سایر مواد را به پوره هلو اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا یکدست شوند. مواد را به کاسه‌ای که هلوی خرد شده در آن است، اضافه کنید و با قاشق مخلوط کنید.مواد را به طور یکسان در قالب‌های بستنی یا لیوان یکبار‌مصرف بریزید، چوب بستنی‌ها را درون قالب قرار دهید و آن را ۵ تا ۶ ساعت در فریزر بگذارید تا یخ بزند..
🧇 😋 ▫️ارد ۴ پیمانه ▫️کره یا روغن جامد ۱پیمانه ▫️شکر ۱ پیمانه ▫️زنجبیل ۵قاشق چایخوری ▫️تخم مرغ ۲عدد ▫️شیر ۱/۳ پیمانه ▫️پکینگ پودر ۱قاشق چایخوری 🔸کره وشکر را با همزن میزنیم تا سفید شود ،شیر ،تخم مرغ زده شده وزنجبیل را اضافه کنید ودر اخر ارد الک شده وپکینگ پودر را اضافه کنید تا خمیری صاف ولطیف به دست اید (ورز داده نشود وفقط مخلوط شود)در پلاستیک بگذارید ودر یخچال دو ساعت استراحت دهید .سپس بین دو کاغذ روغنی با وردنه باز کنیدو با کاتر به شکل دلخواه در آورید.شیرینی ها را در سینی فر چیده ودر فری که از قبل در دمای ۱۶۰ گرم شده است برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بگذارید تا پخته شود ولی تغییر رنگ ندهد..
🍸 😋 🔸نوشیدنیه لیموناد و رزماری ، آسون و خوشمزه اول شربتش رو درست کنین، به این صورت که تو یه قابلمه کوچیک، 2 قاشق چایخوری شکر و یک فنجان آب بریزین و روی حرارت ملایم بذارین تا شکر حل بشه و بعد از روی حرارت بردارین و روی نصف پیمانه شاخه های کوچیک رزماری بریزین و اجازه بدین خنک بشه .