eitaa logo
عـَکــاسِ¹²⁸
125 دنبال‌کننده
1هزار عکس
489 ویدیو
2 فایل
-¹⁰⁰¹- -¹⁶⁸- ''چکیده‌ای‌ازعمقِ‌زندگی'' [شهیدحسین‌حمامیان/شهید‌میلاد‌ملک] .__._.__. وَ‌چِه‌سِلاحی‌بَرَندِه‌تَر‌اَز‌دوربینی‌، کِه‌حَقیقَت‌را‌آشکار‌میسازَد. 𓆝𓆟𓆞𓆝 جایی‌برای‌سخن: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_14mjtkb&btn=¦𝒜𝓀𝒶𝓈.¹²⁸
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ماهدُخت||mahdokht🇮🇷
من خودم به همه می‌گفتم: «غصه نخور دیوونه ، کی دیده شب بمونه؟» ولی خودم یک بار دیدم شب شد ؛ شب موند ، هنوزم شبه.
هدایت شده از سید کاظم روح بخش
بخورید که ۹ روزه دیگه سر کلاس چهل نامه دهن روزه اید😁
عـَکــاسِ¹²⁸
بخورید که ۹ روزه دیگه سر کلاس چهل نامه دهن روزه اید😁
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ایران خانوم¹⁶⁸🎒
۴۷سالگیت مبارک باشه ایران‌خانوم 🇮🇷❤️
- aiylaa | آیلآ -Dae Aqooshe Barf_aiylaa.mp3
زمان: حجم: 9.6M
‌‌•‌🖤🖋• " در آغوشِ برف " ، داستان که نه ؛ واقعیتیه از دلِ زندگیِ . برگرفته از خاطرهٔ برف بازی های همیشگی با بچه ها ... دایی حسین طبق عادت ، هر سری که برف میومد ، دست بچه های فامیل و همسایه رو میگرفت و باهاشون برف بازی میکرد . چون عاشق دیدن شادیِ بچه ها بود . دایی ، تو اغتشاشات دی ماه به دست مزدور های نامرد اسرائیلی با ضربات چاقو به شهادت میرسه و در کمال ناباوری ، روز تشییعشون ، برف میاد ... شاید که نه ؛ قطعا تک تک اون دونه های برف ، نشونه بودن از طرف خدا . نشونه ای که یجورایی تو لحظات آخرِ حضورِ دایی تو این دنیا میگفت :« تلاشت برای شاد کردنِ دل بچه ها رو هیچوقت فراموش نمیکنیم مردِ بزرگ ، حالا وقتشه که بیایی پیشمون تا پاداش اینهمه سال زندگیِ مخلصانه‌ت رو هم بهت بدیم :) » از اون روز ، برف برای ما ، شد نمادی از دایی حسین ؛ با هر بار دیدن برف ، بغض راه گلومونو میگیره چون فقط ماییم که میدونیم چه داستانی پشت هر دونهٔ برف وجود داره ... •نویسنده و گوینده : مهلا حسنی •میکس و مستر : علیرضا میرزازاده https://eitaa.com/aiylaa