eitaa logo
عـَکــاسِ¹²⁸
125 دنبال‌کننده
1هزار عکس
489 ویدیو
2 فایل
-¹⁰⁰¹- -¹⁶⁸- ''چکیده‌ای‌ازعمقِ‌زندگی'' [شهیدحسین‌حمامیان/شهید‌میلاد‌ملک] .__._.__. وَ‌چِه‌سِلاحی‌بَرَندِه‌تَر‌اَز‌دوربینی‌، کِه‌حَقیقَت‌را‌آشکار‌میسازَد. 𓆝𓆟𓆞𓆝 جایی‌برای‌سخن: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_14mjtkb&btn=¦𝒜𝓀𝒶𝓈.¹²⁸
مشاهده در ایتا
دانلود
رمضان امسال یه فرق بزرگ داره… همه چی سر جاشه… سفره افطار پهنه، صدای اذون که میاد دل آدم می‌لرزه، خرما و چای آماده‌ست… اما یه جای این خونه خالیه… یه جای خیلی بزرگ… 💔 جای خالی حسین تو خونه ما ..…😔 هر وقت اذون میشه، ناخودآگاه چشم‌هامون میره سمت سجاده حسین ونماز اول وقتش....وهمون جایی که برای افطار سر سفره می‌نشست… وقتی خرما بهش تعارف میکردی وبهش میگفتی قبول باشه با لبخند می‌گفت: «از ما که قبوله از شما قبول باشه…» 🥀 امسال ماه رمضون هست… سحر وافطار هست.... ولی صدای حسین تو خونمون نیست… جای دست‌های مهربونش نیست… 😔 و از همه سخت‌تر… جای خالیش تو خونه، کنار حدیث جانم و ابوالفضلم😭😭… 💔 وقتی حدیث نگاه می‌کنه به در که بابا بگه سلام عشقای من، نون روغنی گرفتم بدو بیا ،بوس بده بابا،نون ازم بگیر ..… وقتی موقع افطار ابوالفضل ساکت‌تر از همیشه‌ست وبابایی نیست که سراینکه نوبت کیه نون داغ بخره کل کل کنن😭😭😭….. اون لحظه ای که دلت میخواد اولین لقمه افطار با نون داغ برات بگیره... یا خرما رو برای باز کردن روزه بهت تعارف کنه وبگه قبول باشه عزیزم منم دعا کن 😔 وعزیزی که دیگه نیست وبه ارزویش رسید😭 لحظه لحظه زندگی بدون حسین خیییلی سخته.... و رمضان سختر... خدایا کمکمون کن😔🥀😔 دیدن بچه‌هاش و نبودنش در کنار سفره افطار وسحر سخت‌تر… شبهای قدر بدون حسین چقدر دردناکه... که خلوت تو خونه وتنهایی رو ترجیح میدادتا مسجد وگلزار و... والان این ماییم که با رفتن به گلزار خلوت وتنهایی خودمون رو با حسین پر میکنیم.... وبا سجاده همیشه پهن وقرانی که الان جز یادگاریهای اون لب طاقچه شده... وگریه های بلندش جوری که دلت اتیش میگرفت براش که از خداچی میخواد اینجوری ناله میزنه😭😭😭 بی خبر از اینکه با ناله هاش و زجه زدنش به درگاه الهی رزق شهادتش رو گرفت بالاخره... واین من جامونده ام که الان دارم اتیش میگیرم... مهمانی گرفتن بدون حسین چقدر غم انگیزه وقتی یادم میاد که دست راست من بود واز چند روز قبلش مهیا میزبانی از روزه داران واماده کردن پیراشکی برای افطار بچه ها میشد چون خوشحالشون میکنه🥀 وهمیشه چونه میزد که چه موقع مهمونی بگیره... عزیزم امسال اولین نفری افطاری میدی نه تنها به خانواده بلکه به همه دوستات واشناها ولی خودت نیستی😔 که مدام بدویی ونگران مهمونها که همه پذیرایی بشن وافطار کنن وچای بریزی براشون در حالیکه خودت هنوز روزه داری و افطار نکردی... تهش که خیالت راحت شد که همه پذیرایی شدن یه نفس بکشی وبگی چایی نداریم😭😭😭 مهمانی رفتن بدون حسین خیلی سخته... که جاش تو همه جمع ها خیلی خالیه برای اینکه زودتر از همه خونه کسی که دعوته حاضر بشه و صف اول نماز جماعت باشه وبه بقیه بگه چقد دیر اومدین😭.... دلتنگیم… خیلی عزیزم.... ولی سرافرازیم… اشک می‌ریزیم… اما با افتخار… 💚 حسین جان… جات خالیه سر سفره افطارمون… جات خالیه کنار بچه‌هات… جات خالیه تو خونه‌ای که با حضورت گرم بود… 🕊️ رمضان امسال بیشتر از همیشه به آسمون نگاه می‌کنیم… شاید ستاره‌ای که بیشتر می‌درخشه، تو باشی… ✨ عزیز دلم برای ما هم از اون دعاهای وحشتناک کن از همونهایی که خدا قشنگ میخره... دعا کن همه ماهم مثل تو عاقبت بخیر بشیم واز این امتحان سخت الهی سربلند بیرون بیایم 🙏🥀🙏 روحت شاد قهرمان دل‌هامون 🤍 التماس دعای وحشتناک عزیز دلم🥀 اولین ماه رمضون بدون حسین ودلتنگیهایش… 💔🌙 شهید امنیت و مدافع رهبری حسین حمامیان
چهار‌تا‌با‌غیرت🤌
‌آدم حسود نفرت‌انگیزه،آدم حسودی که حسادتش رو با مهربونی کاور می‌کنه هزاربار نفرت‌انگیزه.
هیچکس، هیچکس‌اینجا‌به‌[تو‌]مانند‌نشد!..
کم کم داره گرسنگی فشار میاره👩‍🦯
هدایت شده از ماهدُخت||mahdokht🇮🇷
پنجشنبه ها بهونست من تموم هفته دلتنگتم... از اینجا تا اسمون 🌙
هدایت شده از من‌یمت‌یرنی*
ما هم عزاداریم! عزادارِ پرستارِ سوزانده شده عزادارِ پلیسِ سربریده شده عزادارِ جوانِ سلّاخی شده عزادارِ کودکِ سه ساله عزادارِ ۲۴۲۷ شهیدِ مظلوم عزادارِ قرآنِ سوخته شده عزادارِ وطنی که فروخته شده؛ و چهل روز گذشت.💔
عـَکــاسِ¹²⁸
به‌حلاوت‌بخورم‌زخم‌،که‌شاهد‌ساقیست❤️‍🩹...
یارِ خوب را روزِ بَد باید شناخت🙂