کارماچقدجذابه...
میشینیومنتظرمیمونیتااوننفرهمونکاریکهبازندگیتکردبهسرخودشبیاد
ازهمهجذابتراونجاییهکه
کارماهیچوقتکسیوجانمیزارهو
زودترازاونچیزیکهفکرشوکنیانتقامتومیگیره.
عـَکــاسِ¹²⁸
-یه جایی شب وداع آقای نظری گفت: امامحسینوبرگردوندنزدن همینقدربدونین، حسینهمبرگردوندنزدن... من
ولیامشبجاتخیلیخالیهدایی...
هدایت شده از •فادیا
22.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الان چهل روزه که نیستی…
مسجد و محله بدون تو خیلی سوت و کور شده…
کوچهها جای خندههات رو کم دارن، دلِ محل یه تکیهگاهش رو…
چهل روز از نبودت گذشته دایی حسین…
و حالا نشستیم پای حرفهای اهالی،
تا از زبون اونایی که با خندهها و غیرتت زندگی کردن بشنویم…
ببینیم دایی حسین چه کرد
که اینطور قد کشید تو دلها،
که اینطور عزیز شد،
که اینطور رسید…
#شهیدحسینحمامیان
#فادیا #دختران_فاطمی #شاهرود
@Fadia313
عـَکــاسِ¹²⁸
الان چهل روزه که نیستی… مسجد و محله بدون تو خیلی سوت و کور شده… کوچهها جای خندههات رو کم دارن، دلِ
ولی استرسی که این چهارنفر سر پخش این مستند کشیدن 🤌
https://eitaa.com/mahdokht2087
https://eitaa.com/Irandokht_110
https://eitaa.com/rey_313
عـَکــاسِ¹²⁸
ولی استرسی که این چهارنفر سر پخش این مستند کشیدن 🤌 https://eitaa.com/mahdokht2087 https://eitaa.com/
لازم ب ذکره که بگم این عکس توی تاریکی مطلق گرفته شده.
عـَکــاسِ¹²⁸
الان چهل روزه که نیستی… مسجد و محله بدون تو خیلی سوت و کور شده… کوچهها جای خندههات رو کم دارن، دلِ
07:45-داییالتماسدعایوحشتناک...