قهوه خوشمزه است،
خوشمزگیاش به همان تلخ بودنش است!
وقتی میخوریم تلخیاش را تحویل نمیگیریم، اما میگوییم چسبید. . .
هدایت شده از سلاطین هشتادونود🗿 (رقیه)
درمورد اون اتفاق با هیچکس صحبت نکرد ولی یهویی لاغر شد:)