هرچی سنم بالاتر میره درک میکنم چرا بعضی از مردم یه دفعه ناپدید میشن و یه زندگی شخصی و ساکت رو انتخاب میکنن.
چقدر غم انگیز است آدم بخواهد تمام وقت مراقب خود باشد تا آنچه را احساس میکند به زبان نیاورد.
تنها راه نجات برای من خوابه ، وقتی میخوابی ناراحت نیستی، عصبانی نیستی، تنها نیستی.
عـَکــاسِ¹²⁸
ولی کتابخونهی عمم🤌🏻
کتاب مغازه خودکشی رو گرفتم ازش و بسیارررر زیبا بود🤌🙂