ناشناس ایتا درست کردم.. خواستید بیاید
میتونید هر چی دلتون میخواد بگید..
با من حرف بزنید. سوال بپرسید..
میتونید با اوسی ها هم حرف بزنید.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1vruc38&btn=ناشناس.پیشی😸
(ಡωಡ) ₚᵢₛₕᵢ Dₐᵢₗy (ᗒᗩᗕ)
منم ازینا. ✨ این هم خیلی بده هم خوبه.. عب نداره اوکیه #نخاشیدیجیتال #نخاشی #پرسونا ฅ^•ﻌ•^ฅ
خوب شده؟
هر چی بیشتر بش نگا میکنم زشت تر میشه..
(ಡωಡ) ₚᵢₛₕᵢ Dₐᵢₗy (ᗒᗩᗕ)
بالاخره یه ایده واسه عکسی که بهم افتاد به ذهنم رسیددددد😆
(ಡωಡ) ₚᵢₛₕᵢ Dₐᵢₗy (ᗒᗩᗕ)
منم ازینا. ✨ این هم خیلی بده هم خوبه.. عب نداره اوکیه #نخاشیدیجیتال #نخاشی #پرسونا ฅ^•ﻌ•^ฅ
فقط یه نفر این بچه رو فوروارد کرد..
ولی، حس بدی دارم. هم چون فوروارد نشده.
هم چون به خاطر همچین چیزی حس بدی گرفتم حس بدی گرفتم.